| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TNT Pakketservice
-
Steven1234
TNT Pakketservice
Ik heb 3 maanden geleden een pakket naar Belgie verzonden.Het pakket was na 1 dag al in Belgie(verzekerde en aangetekende verzending).Vervolgens is het pakket nooit aangeboden en nadat het een maand in Belgie is zoek geweest is het retour gekomen.onderzoeks formulier ingevuld en ik kreeg een brief dat hij inderdaad onterecht retour was gekomen.Hetzelfde pakket heb ik dus weer gepost bij TNT.Deze was weer binnen 1 dag in Belgie.het is nu 6 weken later en het pakket is wederom spoorloos en niet aangeboden bij de geadresseerde in Belgie.Weer een formulier ingevuld.Ik werd gisteren gebeld door een medewerker van TNT.Hij snapte er niks van en bLA BLA BLA.
Hij adviseerde mij dat als ik het pakket weer retour zou krijgen dat ik het dan eens met DHL moest proberen!!!
Wat moet je nou met zo,n antwoord.Dat geloof je toch niet.blijkbaar heeft hij zelf ook niet veel vertrouwen in zijn baas.Ik krijg de verzendkosten van de eerste keer vergoed.
Maar het pakket is na 3 maanden nog niet op de plaats van bestemming. 
Re: TNT Pakketservice
Belgen bij de post werken heel anders, ik zet altijd het telefoon nummer van de ontvanger erop.
Ik heb in de beginne van ebay en MP hezelfde gehad. Vooral België Spanje en Italië werken anders dan in nederland.
Naar spanje krijg je het pakket zonder telefoon nummer geheid na een week of 4 terug.
Ik heb in de beginne van ebay en MP hezelfde gehad. Vooral België Spanje en Italië werken anders dan in nederland.
Naar spanje krijg je het pakket zonder telefoon nummer geheid na een week of 4 terug.
-
Steven1234
Re: TNT Pakketservice
Oke,bedankt voor de tip.Maar ik blijf het zot vinden dat alleen een adres niet afdoende is.