Ik weet niet of ik dit hier moet plaatsen, maar zag er geen speciale forum voor.
Ik heb vanaf nov/dec gewerkt voor TNT als post bezorger. (Via Luba Uitzendbureau).
Nu krijg ik ineens te horen dat ik post gedumpt zou hebben?
Uitzendbureau gebeld, en tot 3x een "verkeerd" nummer doorgekregen om te bellen i.v.m. dit gedoe.
Ik heb voor die gasten(tnt) door wind, regen, sneeuw, ijzel etc. gewerkt, maar doordat ik een slijmbeurs ontsteking kreeg (in mijn voet) kon het niet meer.
Nu komen ze met de mededeling dat ik "volle tassen (Die grijze binnentassen)" gedumpt zou hebben vol met post, wat totaal niet waar is!
Uitzendbureau zou gaan uitzoeken wat er aan de hand is, maar ik heb er een slecht vermoeden over.
Ik probeer de handel up to date te houden.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TNT Post.
Re: TNT Post.
Moeten ze toch echt met bewijzen komen hoor , tot die tijd beter niet druk te maken, het is hun woord tegen dat van jou.
Wel zaak om een dossier aan te leggen met bewijzen in het geval ze hiermee naar de rechter willen gaan.
Hebben ze jouw postzakken gevonden?
Enigste wat ik weet is dat ze, volgens zeggen, post hebben gevonden van de wijk die ik toentertijd liep (heb er wel meerdere gelopen, dus weet zelf ook nog niet over welke ze het hebben).sephora30 schreef:Hebben ze jouw postzakken gevonden?
Vanmiddag gebeld door het uitzendbureau. Die hebben contact gehad met TNT Security, en die hebben geen info over de post wat weggegooid zou zijn (wijk, datum, tijden etc), dus Luba gaat gewoon door met werk zoeken voor me 
Ikzelf heb een vermoeden dat ze (TNT) de boel probeerden te "naaien" om een of andere reden.
De wijken die ik daar had gelopen heb ik allemaal complimentjes over gekregen (was ten tijde van de staking(en)), en verder ook geen klachten gehad. Dus ik ga die "security" van de week zelf maar eens bellen over het hoe of wat. Wil wel mijn naam gezuiverd hebben.
Ikzelf heb een vermoeden dat ze (TNT) de boel probeerden te "naaien" om een of andere reden.
De wijken die ik daar had gelopen heb ik allemaal complimentjes over gekregen (was ten tijde van de staking(en)), en verder ook geen klachten gehad. Dus ik ga die "security" van de week zelf maar eens bellen over het hoe of wat. Wil wel mijn naam gezuiverd hebben.
Dus het loopt goed voor je af gelukkig.