LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TNT Post > Zending afgeleverd

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
11TV

TNT Post > Zending afgeleverd

Ongelezen bericht door 11TV »

Ik heb eergister een nieuwe tv besteld, met de intentie deze gister te ontvangen. (Deze dag besteld, morgen in huis). Gister track&trace in de gaten gehouden, stond vanaf een uur of 1 dat de chauffeur onderweg was. Gisteravond, rond een uur of 10 stond er nog stééds dat de chauffeur onderweg was. Nou, een vrije dag opgenomen voor niks. Kan gebeuren dacht ik, tv zal vandaag dan wel binnenkomen. Nu word ik wakker, en zie ik letterlijk staan
25.02.2011:
Zending afgeleverd

Hallo, mijn pakje gister afgeleverd? :shock:
Terwijl er toen stond dat de chauffeur onderweg was en er sinds gisterochtend iemand nonstop in huis is, en er niks in de bus is gedaan. Wat moet ik hiermee? TNT pakketservice is onbereikbaar in het weekend...

henk51

Re: TNT Post > Zending afgeleverd

Ongelezen bericht door henk51 »

Wat moet ik hiermee? TNT pakketservice is onbereikbaar in het weekend...
Misschien is TV toch bij de buren afgeleverd en komen ze dat in de loop van de dag melden. Zij denken dat u een briefje in de bus gekregen hebt en wachten totdat u wakker bent en hem komt halen.
Anders hoe rot het ook klinkt wachten tot maandag.

gr Henk

11TV

Heb contact opgenomen met de verzender, zij hebben ook geprobeerd met TNT via hun ''prive zakelijke'' nummer te bereiken, tevergeefs. Zij gaan het maandag ook uitzoeken.. Er moet getekend worden voor ontvangst, weet niet of de buren zo eerlijk zijn om een tv terug te geven. Verzender meldde ook dat dit in principe bijna nooit gedaan wordt, maar we wachten af...

11TV

Ik heb m! Ze konden het niet vinden gisteravond.. fieuw goed afgelopen

frenkievee

Ongelezen bericht door frenkievee »

En waar was 't ie nou dan?

11TV

Hij was hier gisteravond in het donker maar kon mn adres niet vinden en hij had m dus weer meegenomen, om het vandaag opnieuw te proberen. Met succes :)

frenkievee

Ongelezen bericht door frenkievee »

Helemaal top voor je!
Zitten dus gelukkig wel goede mensen bij TNT!

Gesloten