LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TNTpost - verzenden onder rembours

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
mirror10

TNTpost - verzenden onder rembours

Ongelezen bericht door mirror10 »

Op 10 maart jl heb ik een pakketje verstuurd onder rembours..

Op het postkantoor werd keurig alles ingevuld.. 2 dagen later werd keurig het pakketje afgeleverd op het juiste adres..

binnen 3 weken zou het geld aan mij betaald worden... na 3 weken geen geld.. ik gebeld.. ja idd het geld was nog niet uitgekeerd.. wat bleek op het ene formulier was geen bankrekeningnummer ingevuld.. mijn adresgegevens wel..

ik kreeg binnen 2 dagen een formulier in huis waar ik mijn bankrekeningnummer op moest vermelden.. dan zou ik na ontvangst bij hun binnen 5 dagen mijn geld op de bank hebben...

Na een week geen geld.. ik gebeld dat was week 16... ja het geld was idd niet over gemaakt... excusses...excusses enz.. toen kwam het het geld zou in WEEK 19 overgemaakt worden....dus even twee weken later... het kon volgens hun ook niet eerder...

Nu kreeg ik op 5 mei een brief dat het geld idd in week 19 zou worden overgemaakt MINUS een provisie van 1%...sorry.. ja voor de onkosten en voor hun winst!!!!!! lachte de medewerker... waar betaal je dan de 13,95 voor vraag ik mij dus af....

Na behoorlijk boos te zijn geworden zou ze dus een klacht indienen bij het postkantoor omdat ie mij dat niet hebben gemeld.... tja.....

maar het is nu week 19, vrijdagochtend en het geld is dus nog steeds niet binnen...en ik vraag me af of ik het uberhaupt ook nog krijg....

Dit is dus echt laatste keer dat ik een pakketje heb verstuurd onder rembours...

Ik overweeg een klacht in de dienen bij TNT maar vrees dat dit weinig zin heeft.....

Gr,
Wenda

Frans75

Re: TNTpost - verzenden onder rembours

Ongelezen bericht door Frans75 »

Dat je je geld nog niet hebt is inderdaad slecht, maar die kosten had je ook gewoon op kunnen zoeken:

http://www.tntpost.nl/voorthuis/pakkett ... index.aspx

Gesloten