LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TROS Lidmaatschap

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Zijlmans

TROS Lidmaatschap

Ongelezen bericht door Zijlmans »

al 10 jaar lang worden wij geteisterd door de tros die ons dan opbelt en vraagt naar een Mevr. die voor ons op het adres woonde waar wij kwamen wonen.
wij zijn inmiddels al 3 x verhuisd, maar de TROS belt ons nog steeds en vraagt naar die Mevr. Zij staat nergens in het systeem maar ze bellen ons nummer met haar Naam erbij Hoe kan dit in godsnaam. de medewerkster die ik net weer aan de lijn had zegt dat er veel afdelingen zijn bij de TROS. nou een koude douche kunnen ze krijgen heel erg koud, BOKKOUD wat mij betreft. Heb nu een brief geschreven en zeg mijn Lidmaatschap op Ik had alleen interesse in de TV krant totdat je ineens gratis lid bent van de tros. NU bleek de tv krant een onderdeel van de Tros te zijn dus die is bij deze dus ook opgezegt, heb geen gids nodig ook iedereen heeft Internet en op de tv zit EPG dus je hebt ook geen gids meer nodig ook, daarom koos ik ook voor de goedkoopste tv krant. Drama met de Tros.

Zijlmans

Re: TROS Lidmaatschap

Werd ik wel terug gebeld naar aanleiding van mijn brief, het lidmaatschap van de TROS kon niet beeindigd worden. Nou dan zeg ik de TV krant toch ook op. dan maar zonder, tegenwoordig kan je op internet een tv gids in zien, en de EPG of GUIDE knop op mijn ZIGGO ONTVANGER daar zie ik precies op wat er komt, dus een gids heb je ook niet meer nodig. En TROS bedankt u bent weer een lidmaatschap kwijt door deze strakke actie.

De douche is nu nog kouder dan dat hij al was. Ga zo door.

Gek he dat de tros hier nu zelf niet op reageerd...

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Zijlmans schreef:Werd ik wel terug gebeld naar aanleiding van mijn brief, het lidmaatschap van de TROS kon niet beeindigd worden.
Heeft men aangegeven waarom dit niet kon?

U bent toch geen lid - maar die ene mevrouw waar men steeds voor belt?

Zijlmans

ik wilde toen een abonnement op de tv krant en die kreeg ik ook.
na een bepaalde tijd werd ik gebeld of ik ook troslid wilde zijn Koste me niks extra dus had ik dat gedaan.

nu kan het lidmaatschap er niet af, beetje vreemd he

die mevrouw was waarschijnlijk ook troslid op ons adres, maar die is spoorloos in hun systeem. denk dat de enige oplossing om van de tros af te komen is van adres wijzigen en dan niks doorgeven en het tv krant abonnement opzeggen dan ben jij er van af, en de nieuwe bewoner zit ermee. en bedankt he TROS..

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Zijlmans

Advies: alle overeenkomsten per aangetekende brief opzeggen op de eerstkomende vervaldata.

Sukses, Maxiem.

Zijlmans

ja had al een brief gestuurd en alles opgezegt. dus ben er binnenkort vanaf.

Bedankt.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Zijlmans

Als je die opzeggingsbrief niet aangetekend hebt verzonden, dan ben je er NIET binnenkort vanaf.

Maxiem.

Gesloten