LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tuinhuisje van Praxis

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
WayneenLisa

tuinhuisje van Praxis

Ongelezen bericht door WayneenLisa »

17 September jongstleden hebben mijn man en ik een tuinhuisje besteld uit de actiefolder van bouwmarkt Praxis.
Na betaling zou het nog zo'n twee weken duren tot de levering.
Men zou ons even bellen om een afspraak te maken.
Na ruim twee weken hadden wij nog geen bericht ontvangen en heb ik het filiaal maar even gebeld.
Het bleek dat men een fout had gemaakt bij het bestellen en ik kreeg een ordernummer,waarna ik de leverancier zelf even moest bellen.
Dit was de Firma Universo.
Tijdens het bellen bleek het ordernummer niet in hun bestand voor te komen.
Wederom heb ik Praxis gebeld en het probleem voorgelegd.
Men gaf toe,wederom een fout te hebben gemaakt (het huisje is nooit besteld bij Universo)en wilde dit oplossen door alsnog een spoedbestelling te plaatsen.
Ditmaal liep alles zoals het behoort te gaan en binnen drie weken werden wij gebeld door Universo om een leveringsdatum te prikken.
Het huisje zou op 26 oktober worden bezorgd.
Mijn man heeft deze dag vrij genomen,ook was ik die dag jarig.
Zo rond 10 uur ging de telefoon,maar mijn man was te laat en heeft het nummer teruggebeld.
Hij kreeg een voicemail van de chauffeur en heeft een bericht achtergelaten.
Hij is even iets gaan doen en kwam er rond 11 uur achter dat er ook op zijn mobiel was gebeld door hetzelfde nummer.
Hij heeft weer teruggebeld en kreeg de chauffeur toen aan de lijn.
Aangezien mijn man Engels is kon hij de man niet zo goed verstaan en ik kreeg de telefoon in mijn handen gedrukt.
De chauffeur was duidelijk geirriteerd,want wij zouden niet thuis zijn en de telefoon niet hebben aangenomen.
Ik gaf aan wel degelijk thnuis te zijn.
De chauffeur gaf toen een adres op,wel in de zelfde wijk,maar huisnummer 4 ipv 149.
Ik zei dat wij op dit nummer woonden en niet in het eerstgenoemde.
De chauffeur liet toen een luid ***********!!!! vallen en begon te klagen over het feit dat wij de telefoon niet hadden aangenomen.
Hij zei dat hij eerst een levering in Volendam zou bezorgen en daarna terug zou komen voor ons huisje.
Ruim een uur later kwam de chauffeur en begon wederom te klagen dat zijn hele planning door ons toedoen in het honderd was gelopen.
"Ik heb pas 4 leveringen gedaan en ik moet er nog 15,,dat red ik nu niet meer!!!"
Ik heb de chauffeur geen antwoord gegeven,maar heb zwijgend mijn handtekening gezet op de bon en hij heeft ook geen fooitje gekregen voor zijn diensten,wat ik normaalgesproken wel voor zo'n iemand overheb.
Naderhand heb ik de bon van Praxis gecontroleerd en hierop staan de gegevens correct genoteerd.
Dat de overdracht van deze gegevens naar Universo fout is gegaan is dan ook niet onze schuld.
Al met al hebben wij nu een tuinhuisje,veel later bezorgd dan gewenst.
Het zal gezien de weersomstandigheden nog een heel gedoe worden om het goed op te zetten.
Tevens voel ik mij zwaar beledigd door de chauffeur.
Ik ga Universo nog bellen om mijn ongenoegen hierover uit te spreken.
Zo ziet U maar weer dat een paar cijfertjes heel wat problemen kunnen veroorzaken. :twisted:

Gast

Re: tuinhuisje van Praxis

Ongelezen bericht door Gast »

Dubbel gefeliciteerd dan maar met uw verjaardag en uw tuinhuisje, dat u er nog maar jaren plezier van mag hebben.

Hoop dat de boze bui nu een beetje over is :lol:

WayneenLisa

Re: tuinhuisje van Praxis

Ongelezen bericht door WayneenLisa »

Boze bui,tot daar aan toe.
Ik heb gebeld en men heeft de chauffeur op het matje geroepen.
Als ik iets koop,ongeacht waar(450 euro is voor mij een hoop geld)en bij het bestellen gaat iets fout.....
Dan wil ik daar bij aflevering van het product niet voor worden uitgefoeterd alsof het mijn schuld is.
Universo heeft het netjes opgelost,zeer vriendelijke dame die mij te woord heeft gestaan en het een en ander direct heeft uitgezocht.
De oorspronkelijke fout ligt dus achteraf bij de Praxis,zij hebben het adres bij de tweede bestelpoging gewoon verkeerd ingevoerd.

Case closed.....

Gesloten