LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tweede reparatie tablet buiten garantie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
PetiaGyuzeleva

Tweede reparatie tablet buiten garantie

Ongelezen bericht door PetiaGyuzeleva »

Ik heb mijn tablet voor reparatie bij Media Markt gebracht met een aantal klachten binnen 2 jaar garantie ( 1 dag voordat afgelopen is ). Tablet is wel opgestuurd maar was ook binnen een week terug ongeprepareerd wel gereset. Ook geen defecten geconstateerd. Bij de Media Markt hebben ze gezegd dat is 3 maanden garantie op reparatie. Omdat ik dezelfde klachten bleef ervaren, heb ik weer gebracht en is weer opgestuurd. Gisteren avond kreeg ik prijsopgave , dit keer volgende klachten gevonden : moederbord en USB printplaat defect. Volgens Media Markt is garantie vervalen. Dat vind ik niet normaal want die klachten konden ze vinden ook eerste keer. Graag advies hierover.
Laatst gewijzigd door Radar op 02 mei 2018 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

Mark1992

Re: Tweede reparatie tablet buiten garantie

Ongelezen bericht door Mark1992 »

Hoeveel tijd dat er tussen de eerste reparatieaanvraag waarbij niets is geconstateerd en de tweede aanvraag? En heeft u bij de tweede keer precies dezelfde mankementen aangegeven als bij de eerste keer?

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik ben het met u eens. Het is de vraag of deze problemen de eerste keer er aantoonbaar ook al waren. Heeft u bewijs van de problemen toen in de vorm van een film of foto's?

honda98

Ongelezen bericht door honda98 »

weten jullie het nog niet bij mediamarkt kopen is garantie tot de deur. en goedkoop zijn ze ook niet. men kan bij gewone winkels dikwijls voor de zelfde prijs kopen en dan met een goede service . die media markt niet kan bieden.

Gesloten