LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitkering WWB fase twee

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ronald g

Uitkering WWB fase twee

Ongelezen bericht door ronald g »

Geachte forum leden, Ik heb een vraag onlangs in een gesprek bij het cwi is mij verteld dat ik in fase twee ben geplaatst. Nu heb ik al veel info van google af gehaald maar ik begrijp er geen hout van. Mijn inschrijving is verlengd tot midden 2008. Is het nu zo dat ik vanaf nu geen hulp meer krijg om een passende baan te vinden, of is het toch dat je als je 46 bent op de lijst onbemiddelbaar bent belandt.

Met vriendelijke groet Ronald.

oxazepam

Re: Uitkering WWB fase twee

Ongelezen bericht door oxazepam »

Het fase systeem is oud en achterhaald en wordt zeer binnenkort vervangen door een routesysteem.

De fases delen je in in afstadn tot de arbeidsmarkt. in f1 ben je vermoedelijk snel weer aan een baan en in f4 kom je vermoedelijk nooit meer aan een baan.

CWI heeft van de regereing de opdracht de kandidaten in F1 sneller aan een baan te helpen. hier zit nl de winst in schadelastbeperking.

In f2 heb je een korte afstand tot de abm, maar toch te ver om heel makkelijk werk te vinden. CWI heeft hier geen middelen voor.

Je zal binnenkort aan een reintegratiebureau gekoppeld worden.

ronald g

Re: Uitkering WWB fase twee

Ongelezen bericht door ronald g »

In fase 1 heb ik al via een re-intregratie buro alle trainingen gehad. De nieuwe houdt in budget training (rond komen met een laag inkomen) en zo meer. Zonder dollen maar als je het even, door problemen van een ziekte lichamelijk dan wel in het hoofd van alles niet kunt, wordt je er in geplaatst.
Toch leuk dat mijn antwoorden gelezen worden want wie doet er zich aanmelden als oxazepam.

Groeten Ronald.

Gesloten