LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitsluiting acceptatie post en terpostbezorging

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
lender

Uitsluiting acceptatie post en terpostbezorging

Ongelezen bericht door lender »

Op de site van TNT-Post bestaat de mogelijkheid om (zelfgemaakte) kaarten te versturen. Het is echter zo, dat in de scrollijst om bestemmingslanden van verzending te kiezen, Servië ontbreekt. In de afgelopen twee jaar heb ik twee keer gereageerd, maar daar geen afdoende antwoord op ontvangen; alleen dat het zou worden doorgegeven. Enige weken geleden maakte ik daar weer een opmerking over, waarbij men mij (weer) te verstaan gaf dat men dat zou doorgeven om ter correctie voor te dragen. Nu ik wederom geen reactie en/of verandering heb gezien, neem ik voorshands aan dat Servië van deze postgang is uitgesloten. Door wie, waarom? Kan dat zo maar? Ik mag toch in alle redelijkheid aannemen dat postpakketten, brief- en luchtpost ook niet wordt geweigerd? :( :? :( :? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Captain Pervert

Re: Uitsluiting acceptatie post en terpostbezorging

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Nee, het lijkt mij een simpele fout in de website. Dat daar niks mee gedaan wordt is een beetje jammer.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Post word wereldwijde omgeving bezorgt, maar sommige speciale diensten niet, dat mag, maar als U voor een envelope en zegels plakt moet het aankomen!

Alle andere diensten zijn vrijblijvend!

lender

Ongelezen bericht door lender »

Een ieder die er prat op gaat met gelijke behandeling, discriminatie en/of de wet of regelgeving danwel Rechtdoening bezig te zijn dan wel met de wet op de postbezorging, weet dat een nota bene Ínternationaal bedrijf als TNT-Post zich een dergelijke verklaring niet zou kunnen en ook niet zou mogen permitteren om een dergelijk situatie goed te praten. Wat de officiële verklaring van het bedrijf en/of het personeel of misschien zelfs wel de overheid en/of wet dan wél is, dat wachten we dan maar in spanning af, zeker al die mensen die door deze uitsluiting al zo lang zijn getroffen. Kwestie van afwachten denk ik. Het forum biedt immers het bedrijf en/of de mensen of diensten die hier voor verantwoordelijk en/of aansprakelijk zijn, ruimschoots de mogelijkheid tot verweer en rectificatie van het uitvoerend bedrijfsbeleid.

Gesloten