LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC digitale televisie verhoging van 120%
UPC digitale televisie verhoging van 120%
Het verbaast me dat er nog geen klachten zijn over de verhoging van 120% van de digitale televisie van UPC. Ik heb een abonnement voor 10 extra zenders die je ontvangt via een deconderkastje en betaalde daar tot 1 november EUR 4,52 per maand voor. Vond ik een prima deal omdat we in Rotterdam geen Eurosport hebben en voor dit bedrag heb je het wel. Op 13 oktober 2003 kregen we een brief van UPC dat per 1 november 2003 (ook zo lekker op tijd die brief) het abonnement EUR 9,95 gaat kosten en er zoveel "voordelen" aan dit nieuwe abonnement zijn o.a. twintig kanalen extra, betere kwaliteit en als bonus tot 31 dec Cinavona balblabla
Beste UPC als ik extra kanalen wil had ik DESTIJDS wel voor een duurder en uitgebreider pakket gekozen, het is dus allemaal een grote onzin. Ze hebben de mensen destijds met een voordelig pakket gelokt en zijn nu de financiële schade aan het inhalen. Het ergste is nog dat ze je proberen op een verkapte manier te laten tekenen dat je hiermee akkoord gaat. Er zit een formulier bij waarin staat dat het abonnement per 1 nov EUR 9,95 kost en als je nog een uitgebreider pakket wil of gratis Cinenova wilt dan kun je de gewenste diensten aankruisen en ondertekenen en dan opsturen. Op deze wijze teken je er dus voor dat je akkoord gaat met de nieuwe prijs
Ik heb vele kennissen om me heen die zeer boos zijn over deze prijsverhoging en het abonnenment willen opzeggen. Zijn er nog meer mensen die dit ervaren hebben?
Mag UPC zomaar zo'n verhoging doorvoeren en het produkt volledig wijzigen naar iets waar ik als consument niet om gevraagd heb ?
Ik ga in iedergeval overwegen mijn abonnement op te zeggen
WIE IS ER NOG MEER BOOS OP UPC?
Beste UPC als ik extra kanalen wil had ik DESTIJDS wel voor een duurder en uitgebreider pakket gekozen, het is dus allemaal een grote onzin. Ze hebben de mensen destijds met een voordelig pakket gelokt en zijn nu de financiële schade aan het inhalen. Het ergste is nog dat ze je proberen op een verkapte manier te laten tekenen dat je hiermee akkoord gaat. Er zit een formulier bij waarin staat dat het abonnement per 1 nov EUR 9,95 kost en als je nog een uitgebreider pakket wil of gratis Cinenova wilt dan kun je de gewenste diensten aankruisen en ondertekenen en dan opsturen. Op deze wijze teken je er dus voor dat je akkoord gaat met de nieuwe prijs
Ik heb vele kennissen om me heen die zeer boos zijn over deze prijsverhoging en het abonnenment willen opzeggen. Zijn er nog meer mensen die dit ervaren hebben?
Mag UPC zomaar zo'n verhoging doorvoeren en het produkt volledig wijzigen naar iets waar ik als consument niet om gevraagd heb ?
Ik ga in iedergeval overwegen mijn abonnement op te zeggen
WIE IS ER NOG MEER BOOS OP UPC?
-
Re: UPC digitale televisie verhoging van 120%
Als ADSL-gebruiker kan internetten u ongetwijfeld niet snel genoeg gaan. Dan hebben wij nu goed nieuws voor u: uw ADSL Standard-abonnement krijgt extra vaart!
De snelheid om te downloaden gaat omhoog van 256 Kbit/s naar 384 Kbit/s. En zelf bestanden te versturen gaat maar liefst twee keer zo snel: van 64 Kbit/s naar
128 Kbit/s.
U hoeft helemaal niets te doen om van deze extra snelheid te profiteren. De telefooncentrale in uw buurt wordt in de loop van november aangepast en dan gaat alles vanzelf.
En misschien nog wel het allerbeste nieuws: deze extra snelheid is helemaal gratis! We wensen u veel internet-plezier.
Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
Planet Internet
De snelheid om te downloaden gaat omhoog van 256 Kbit/s naar 384 Kbit/s. En zelf bestanden te versturen gaat maar liefst twee keer zo snel: van 64 Kbit/s naar
128 Kbit/s.
U hoeft helemaal niets te doen om van deze extra snelheid te profiteren. De telefooncentrale in uw buurt wordt in de loop van november aangepast en dan gaat alles vanzelf.
En misschien nog wel het allerbeste nieuws: deze extra snelheid is helemaal gratis! We wensen u veel internet-plezier.
Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
Planet Internet
Beste Planet Internet,
Dit is een forum met ergenissen over UPC
Lijkt me geen plek om jullie verkooppraatjes op te plaatsen
Bovendien gaat het ovet tv zenders en niet over internet ! SLIMPIE :
Dit is een forum met ergenissen over UPC
Lijkt me geen plek om jullie verkooppraatjes op te plaatsen
Bovendien gaat het ovet tv zenders en niet over internet ! SLIMPIE :
beste mvliet, ik betaal voor het standaard abbo. bij mr.zapp, 14.95 euro, da's al 1 jaar hetzelfde bedrag en nu ook niet verhoogt, mag ik vragen hoe u aan dit verhaal komt en helemaal aan dit bedrag.
En denkt u nu werkelijk dat dat berichtje van planet is?
En denkt u nu werkelijk dat dat berichtje van planet is?
oja, het is een forum waar mensen hun mening kwijt kunnen, niet alleen ergenissen.
ik heb mr zapp en dit kost mij:
14.95 voor digitaal start, inlc digitaal bonus:
- Nederland 1
- Nederland 2
- Nederland 3
- Net 5
- SBS 6
- Veronica 8
- The Adult Channel
- Adventure 1
- Animal Planet
- ARD
- Arte
- BBC 1
- BBC 2
- BBC Prime
- BBC World
- Bloomberg
- Cartoon Network
- Club
- CNBC
- CNN
- Discovery Channel
- Discovery Civilization
- Discovery Science Channel
- Discovery Travel & Adventure
- Euronews
- Eurosport
- Extreme Sports Channel
- Eurosport News
- Fashion TV
- France 2
- Hallmark
- Ketnet/Canvas
- Mezzo
- MGM Moviechannel
- Motors TV
- MTV
- MTV2
- MTV Base
- MTV Hits
- National Geographic
- Nickelodeon
- Playboy TV
- Rai Uno
- Reality TV
- RTL-T
- RTM
- Sky News
- TBN Europe
- TCM
- TMF
- Travel Channel
- TRT Int
- TV 5
- TVE
- VH1
- VH1 Classic
- VRT
- WDR
- ZDF
Daarnaast heb ik cinenova 10,=
Ik heb Mr Zapp nu 2 jaar en het is dit jaar zelfs iets goedkoper geworden!!!
Ook zit er standaard eurosport bij. Het bedrag waar u over praat klopt niet of is een beginners aanbieding geweest.
Daarom zijn er geen klachten over mr zapp, omdat er niks te klagen valt.
Ook ik ben erg benieuwd waar u dit vandaan haalt, op hun site staat ook al jaren hetzelfde...
14.95 voor digitaal start, inlc digitaal bonus:
- Nederland 1
- Nederland 2
- Nederland 3
- Net 5
- SBS 6
- Veronica 8
- The Adult Channel
- Adventure 1
- Animal Planet
- ARD
- Arte
- BBC 1
- BBC 2
- BBC Prime
- BBC World
- Bloomberg
- Cartoon Network
- Club
- CNBC
- CNN
- Discovery Channel
- Discovery Civilization
- Discovery Science Channel
- Discovery Travel & Adventure
- Euronews
- Eurosport
- Extreme Sports Channel
- Eurosport News
- Fashion TV
- France 2
- Hallmark
- Ketnet/Canvas
- Mezzo
- MGM Moviechannel
- Motors TV
- MTV
- MTV2
- MTV Base
- MTV Hits
- National Geographic
- Nickelodeon
- Playboy TV
- Rai Uno
- Reality TV
- RTL-T
- RTM
- Sky News
- TBN Europe
- TCM
- TMF
- Travel Channel
- TRT Int
- TV 5
- TVE
- VH1
- VH1 Classic
- VRT
- WDR
- ZDF
Daarnaast heb ik cinenova 10,=
Ik heb Mr Zapp nu 2 jaar en het is dit jaar zelfs iets goedkoper geworden!!!
Ook zit er standaard eurosport bij. Het bedrag waar u over praat klopt niet of is een beginners aanbieding geweest.
Daarom zijn er geen klachten over mr zapp, omdat er niks te klagen valt.
Ook ik ben erg benieuwd waar u dit vandaan haalt, op hun site staat ook al jaren hetzelfde...
TER INFO
Ik heb destijds MR ZAPP ( zo'n 3 jaar geleden) genomen en de kosten waren toen FL 9,95 (EUR 4,52) en dat was een basispakket met 10 extra zenders. Als je toen meer zenders wilde kon je uitgebreider pakket nemen die dus duurder was. Op een geven moment is MR Zapp UPC digital geworden maar ik hield hetzelfde pakket. Nu hebben ze dus de kosten verhoogd naar EUR 9,95 pm. Mensen die nu UPC digital nemen betalen inderdaad EUR 14,95 pm
Het gaat mij er gewoon om dat ik het vreemd vind dat een bedrijf zomaar de kosten zo enorm kan verhogen en dat dan ook zo laat per brief laat weten en dat onder het mom "betere kwaliteit en extra zenders erbij" Daar irriteer ik me gewoon over
Ik heb destijds MR ZAPP ( zo'n 3 jaar geleden) genomen en de kosten waren toen FL 9,95 (EUR 4,52) en dat was een basispakket met 10 extra zenders. Als je toen meer zenders wilde kon je uitgebreider pakket nemen die dus duurder was. Op een geven moment is MR Zapp UPC digital geworden maar ik hield hetzelfde pakket. Nu hebben ze dus de kosten verhoogd naar EUR 9,95 pm. Mensen die nu UPC digital nemen betalen inderdaad EUR 14,95 pm
Het gaat mij er gewoon om dat ik het vreemd vind dat een bedrijf zomaar de kosten zo enorm kan verhogen en dat dan ook zo laat per brief laat weten en dat onder het mom "betere kwaliteit en extra zenders erbij" Daar irriteer ik me gewoon over
Bij een prijsverhoging mag je je contract wel tussentijds opzeggen, zou zeggen doe er je voordeel mee. Het is mooi zoveel kanalen, je kan er maar één tegelijkertijd kijken.
ik kan echter maar een kanaal kijken ja. Daarvoor had ik ook MR ZAPP vanwege het feit dat wij in Rotterdam geen Eurosport hebben
wordt zo wel een duur kanaaltje voor EUR 9,95 pm
want voor de rest kijk ik die extra zenders niet
Opzeggen is inderdaad een optie die ik overweeg
wordt zo wel een duur kanaaltje voor EUR 9,95 pm
want voor de rest kijk ik die extra zenders niet
Opzeggen is inderdaad een optie die ik overweeg
Mvliet,
Wat bent u een ontzettende zeikerd zeg... U wordt netjes op de hoogte gehouden door het bedrijf, ruim van te voren.
Je hebt als kl een keuze...je mag.. maar je hoeft niet. Het bedrijf is gemachtigd, conform de algm. voorwaarde, om het pakket te veranderen. Jammer voor U.. Zeg het dan gewoon op, als U het er niet mee eens bent.
Mensen die zo`n denkwijze als u hebben, zijn erg vermoeiend. Geef ze een vinger en ze pakken je hele hand. Beetje jammer....Lees voortaan de algemene voorwaarden beter door. Dan weet je wat je te wachten staat. Ben je het niet eens , zeg het dan op.
Omtrend UPC, ik ben zelf een UPC klant en ik heb zelf ook wat vervelende dingen meegemaakt. Na de klantenservice gebeld te hebben, was het probleem na twee dagen opgelost. En waarom? Omdat ik de arrogante instelling niet had om niet mee te werken. Agents op zo`n callcenter krijgen genoeg **** op zo`n dag te verduren, lijkt me. Je kunt beter constructief zijn, dan met je kwaaie kop, je kont tegen de krib te gooien. Vind je het gek dat ze je dan niet willen helpen.
Het is niet altijd eerlijk, dat is met meerdere dingen zo in het leven.
Wie goed doet, goed ontmoet.
Wat bent u een ontzettende zeikerd zeg... U wordt netjes op de hoogte gehouden door het bedrijf, ruim van te voren.
Je hebt als kl een keuze...je mag.. maar je hoeft niet. Het bedrijf is gemachtigd, conform de algm. voorwaarde, om het pakket te veranderen. Jammer voor U.. Zeg het dan gewoon op, als U het er niet mee eens bent.
Mensen die zo`n denkwijze als u hebben, zijn erg vermoeiend. Geef ze een vinger en ze pakken je hele hand. Beetje jammer....Lees voortaan de algemene voorwaarden beter door. Dan weet je wat je te wachten staat. Ben je het niet eens , zeg het dan op.
Omtrend UPC, ik ben zelf een UPC klant en ik heb zelf ook wat vervelende dingen meegemaakt. Na de klantenservice gebeld te hebben, was het probleem na twee dagen opgelost. En waarom? Omdat ik de arrogante instelling niet had om niet mee te werken. Agents op zo`n callcenter krijgen genoeg **** op zo`n dag te verduren, lijkt me. Je kunt beter constructief zijn, dan met je kwaaie kop, je kont tegen de krib te gooien. Vind je het gek dat ze je dan niet willen helpen.
Het is niet altijd eerlijk, dat is met meerdere dingen zo in het leven.
Wie goed doet, goed ontmoet.
mvliet
ik zit in hetzelfde schuitje ik heb digital genomen omdat het een aanbeiding was met internet telefoon en dan betaal ik 5,00 euro voor.
maar toen gingen de brieven de deur uit voor de nieuwe digital die hebben wij niet gehad wij kreeg een brief van upc dat ze 9 november 03 om 16.00 de nieuwe kast kwamen brengen en je mag hem zelf aanstuiten en wij gingen 4.95 euro om hoog en dat vindt ik te veel voor eurosport. dus ik heb een mailtje gestuurd en kreeg antwoord terug geef hem maar mee met de bode die de nieuwe kast komt brengen en alles is dan weer recht gezet. maaar de bode wilde hem niet mee nemen want u heeft er borg voor betaald en die moet u terug krijgen,dus zelf naar upc geweest en ingeleverd.
ik zit in hetzelfde schuitje ik heb digital genomen omdat het een aanbeiding was met internet telefoon en dan betaal ik 5,00 euro voor.
maar toen gingen de brieven de deur uit voor de nieuwe digital die hebben wij niet gehad wij kreeg een brief van upc dat ze 9 november 03 om 16.00 de nieuwe kast kwamen brengen en je mag hem zelf aanstuiten en wij gingen 4.95 euro om hoog en dat vindt ik te veel voor eurosport. dus ik heb een mailtje gestuurd en kreeg antwoord terug geef hem maar mee met de bode die de nieuwe kast komt brengen en alles is dan weer recht gezet. maaar de bode wilde hem niet mee nemen want u heeft er borg voor betaald en die moet u terug krijgen,dus zelf naar upc geweest en ingeleverd.