LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPS Maakt Xbox zoek.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
J.Jorna

UPS Maakt Xbox zoek.

Ongelezen bericht door J.Jorna »

Ik heb 27 April mijn xbox opgestuurd naar Microsoft voor reparatie.
Want mijn DVD-Drive maakte krassen op me cd`s.*

* Dit is een kleine kinderziekte van de eerste serie xboxen..en word veroorzaakt door de "Thompson" DVD-Drive.

Microsoft zou er een nieuwe DVD-Drive in zetten.
( een Samsung DVD-DRIVE,de aller beste van de DVD-Drivers in de xbox) en dit koste me helemaal niks!

UPS bracht een doos waar de xbox in moest ( en 4 beschadigde spellen,die moest ik ook mee leveren).
Ik moest bellen wanneer het pakje opgehaald kon worden.
Ik gebeld en 2 uur later werd het pakje opgehaald.
En ik zou me xbox binnen 3 a 4 dagen weer in mijn bezit hebben.

maar na die 4 dagen was er nog steeds geen xbox..ik bellen naar UPS..krijg ik te horen dat ik het pakje 3 MEI had moeten hebben.
Misschien dat het nog kwam. Ik heb tot Vrijdag gewacht en nog steeds geen xbox.
Ik weer bellen...krijg ik dit te horen: Ja meneer het spijt ons,maar er is geen update NA 3 mei..ik denk dat u pakketje kwijt is.
Ik Microsoft gebeld.

Gelukkig hadden hun beter bericht: Als u xbox echt kwijt is of gestolen is dan krijgt u alles vergoed.Maar na 2 weken wachten op een vergoeding was ik het wel een keertje zat.
ik weer bellen: Er was nog steeds geen spoor van de xbox...toen was ik wel een beetje boos..na 2 weken zoeken heeft men toch wel door dat het apparaat gestolen is??!!

Het is nu 17 Mei en ik heb nog steeds geen xbox.

Dankzij UPS

Sentinel@home

Re: UPS Maakt Xbox zoek.

Ongelezen bericht door Sentinel@home »

Als het goed is heeft microsoft bij het versturen een tracking nummer gekregen.

Verder is het dan nog een verzekeringszaak en die kunnen i.d.d lang duren.

Gesloten