Ik heb 27 April mijn xbox opgestuurd naar Microsoft voor reparatie.
Want mijn DVD-Drive maakte krassen op me cd`s.*
* Dit is een kleine kinderziekte van de eerste serie xboxen..en word veroorzaakt door de "Thompson" DVD-Drive.
Microsoft zou er een nieuwe DVD-Drive in zetten.
( een Samsung DVD-DRIVE,de aller beste van de DVD-Drivers in de xbox) en dit koste me helemaal niks!
UPS bracht een doos waar de xbox in moest ( en 4 beschadigde spellen,die moest ik ook mee leveren).
Ik moest bellen wanneer het pakje opgehaald kon worden.
Ik gebeld en 2 uur later werd het pakje opgehaald.
En ik zou me xbox binnen 3 a 4 dagen weer in mijn bezit hebben.
maar na die 4 dagen was er nog steeds geen xbox..ik bellen naar UPS..krijg ik te horen dat ik het pakje 3 MEI had moeten hebben.
Misschien dat het nog kwam. Ik heb tot Vrijdag gewacht en nog steeds geen xbox.
Ik weer bellen...krijg ik dit te horen: Ja meneer het spijt ons,maar er is geen update NA 3 mei..ik denk dat u pakketje kwijt is.
Ik Microsoft gebeld.
Gelukkig hadden hun beter bericht: Als u xbox echt kwijt is of gestolen is dan krijgt u alles vergoed.Maar na 2 weken wachten op een vergoeding was ik het wel een keertje zat.
ik weer bellen: Er was nog steeds geen spoor van de xbox...toen was ik wel een beetje boos..na 2 weken zoeken heeft men toch wel door dat het apparaat gestolen is??!!
Het is nu 17 Mei en ik heb nog steeds geen xbox.
Dankzij UPS
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPS Maakt Xbox zoek.
Re: UPS Maakt Xbox zoek.
Als het goed is heeft microsoft bij het versturen een tracking nummer gekregen.
Verder is het dan nog een verzekeringszaak en die kunnen i.d.d lang duren.
Verder is het dan nog een verzekeringszaak en die kunnen i.d.d lang duren.