Wie heeft nog meer de volgende ervaring met UPS?
Vanmiddag via de site van UPS een verzend etiket proberen te bestellen. Dit ging goed totdat ik via Ideale wilde betaling, toen kreeg ik een foutmelding. Nog eens alles na gekeken, weer een fout melding.
De klantenservice gebeld, na ongeveer 10 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een ander nummer, want zij kunnen mij niet helpen.
Dit nummer gebeld, de keus die ik had gemaakt werd niet door hun afgehandeld ik moest weer een ander nummer bellen. Deze gebeld, bleek dit nummer niet meer actueel en werd ik doorverwezen naar de klantenservice.
Voordat ik de klantenservice ging bellen, heb ik nogmaals een aanvraag gedaan, maar dan om een andere computer. Het zelfde probleem. Dan maar een betaling via creditkaart. Weer een foutmelding.
Toch maar weer de klantenservice gebeld, dit maal 15 minuten in de wacht gestaan. Kreeg ik de zelfde jonge man aan de lijn. Weer werd ik naar een ander telefoonnummer verwezen, met een opmerking dat alleen optie 1 werkte de andere niet.
Met het andere nummer gebeld en optie 1 gekozen. Ik kreeg een vriendelijke dame aan de lijn. Zij gaf aan dat dit een veel voorkomend probleem was, dat wel de betaling gedaan werd (via mijn creditkaart) maar dat er geen etiketten verstuurd worden.
Omdat ik niet was ingelogd (nergens werd aangegeven dat dit misschien wel handig was) kon deze dame niets anders voor mij doen dan mij weer naar de klantenservice verwijzen voor het regelen om mijn geld terug te krijgen.
Nu was de wachttijd gelukkig korter, maar deze dame had zo te horen niet haar dag en gaf kort aan dat ik een mail moest sturen. Maar zei ze letterlijk "stuur de mail niet vandaag, maar pas over een week, eerder wordt het niet afgehandeld"
Dit was echt iets te veel voor mijn geduld, dus ik gaf aan dat ze wel erg slecht zijn in klantenservice. Haar antwoord was dat de banken er minimaal een week over deden voor ze de overboeking binnen hadden. Gelukkig ben ik niet bij hun bank, de mijne is toch echt sneller!
Om een lang verhaal kort te maken, ik ben ruim 2 uur bezig geweest om een verzend etiket te krijgen, dit is niet gelukt. Om het probleem op te lossen wordt je dus van het kastje naar de muur gestuurd. Maar moet ik volgende week een mail sturen om nog een geld terug te krijgen.
Toch maar snel via Post NL een etiket online aangevraagd, binnen 10 minuten lag het etiket op de printer en was nog 3 euro goedkoper.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPS
-
VDM_idioot
Re: UPS
Dit klinkt heel bekend. UPS is vooral zakelijk wel goed, maar in dit soort gevallen zou ik altijd voor PostNL gaan. Gelukkig heb je dat ook gedaan en is dat wel gelukt!