LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] val over stoeptegel

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
knelis

val over stoeptegel

Ongelezen bericht door knelis »

Beste mensen ik ben op zoek naar mensen die hetzelfde is overkomen als mijn Echtgenoote zij viel nl over een omhoogstaande stoeptegel en de gemeente wijst alle verantwoordelijkheid van de hand want de tegel staat nl minder dan 2,8cm omhoog het is plus/minus 2,4 cm
wie heeft er ervaring mee en wie heeft welke weg bewandeld om de kosten toch betaald te krijgen :?: :?: :?:

alvast bedankt Mijn E-mailadress is [email protected]

me-myself

Re: val over stoeptegel

Ongelezen bericht door me-myself »

ik heb gelukkig die weg nog niet hoeven te bewandelen. ik zeg gelukkig want ik kan me voorstellen dat het een rotweg is.

wat ik wel wil vertellen is dat een gemeente verantwoordelijk is voor alle schade die ontstaat door ondeugelijk wegdek.

mijn advies is daaom dus ook ga even langs bij de rechtswinkel want u staat compleet in uw recht. hou er wel rekening mee dat u echt moet kunnen aantonen dat de stoeptegel de oorzaak is van de val van uw vrouw. en dat is moeilijk dus voor u ergens aan begint.

zint voor u begint. is het eventuele letsel van uw vrouw het waard of niet.

met vriendelijke groet
me-myself

...

Ongelezen bericht door ... »

Jongen jongen zeg. Je kan het ook overdrijven.
Stel je niet zo aan. Huilerd!

Kevvin

Ongelezen bericht door Kevvin »

Ik vind het een beetje dubbel hoor. Ik snap wel dat Knelis boos is dat zijn vrouw gestruikeld is, maar ja in het bos kun je ook struikelen over een wortel die uit de grond steekt. Ga je dan ook de boswachter aanklagen?
Er kunnen gewoon ongelukjes gebeuren en om maar iedereen continu voor het gerecht te slepen voor een schadevergoeding. Het worden hier echt Amerikaanse praktijken. Ik bedoel, je moet ook uitkijken als je op straat loopt hoor.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

in ons dorp staan de stoeptegels bijna allemaal scheef of omhoog, oorzaak: auto's die geparkeerd staan! of die keren en een stoep meenemen.
de aannemer legt hier bijna elk jaar de boel weer open om alles weer gelijk te maken maar het houd een keer op.
nu hebben zo om de zoveel meter paaltjes gezet
ook geen gezicht!
maar de aannemer kost waarschijnlijk veel duurder.

Gast

Vraagje kwam je echtegenote toevallig uit het café want dan wil je ook nog weleens uitglijden, zeg maar. :roll:

Gast

ik liep n keer met een vriendin van me naar de stad en ineens was mijn vriendin verdwenen zo de put in :? :? t zag er heel grappig uit maar was t niet we hebben de gemeente gebeld en gevraagd of ze n deksel op die put konden leggen voor er nog andere problemen ontstaan er liepen daar nl ook kinderen
maar om nou de gemeent aansprakelijk te stellen hier voor ????
vind t n beetje errug sneu

Gast

:lol: ik had de deksel er zelf opgelegt :lol:

nee, dat is niet eerlijk van me
het is mijzelf ook eens overkomen, niet op straat, gewoon een keldergat bij iemand.... maar
ik weet wel dat je je ontzettend kan bezeren en vraag me ook eigenlijk af of je vriendin er niets aan over heeft gehouden
bij ernstig letsel ging ik er toch echt achteraan
ik heb zelf namelijk door dat keldergat weken niet kunnen werken
(het 1 en ander gekneusd)
en mijn werkgever was daar niet gelukkig mee

Gast

je mot ook kijken waar je loopt he :wink:

Gast

Tjonge tjonge tjonge! wat een sterke verhalen zijn dat mensen.

me-myself

Ongelezen bericht door me-myself »

Gast
Geplaatst op: 20 May 2004 18:51 Onderwerp:

Tjonge tjonge tjonge! wat een sterke verhalen zijn dat mensen.
wil je nog wel eens horen als je zelf zoiets meemaakt, vraag me af wat je hier doet als je dit soort opmerkingen maakt het is iets wat vaker voor komt. dus hey niet zo piepen en anders ga je je heil maar zoeken op een ander forum.

ps. dit bericht zal waarschijnlijk ook verwijderd worden want tros radar kan het blijkbaar niet hebben als zoiemand eens wordt toegesproken. dat bleek maar weer bij een fel bericht die ik in een ander forum plaatste op net zo'n (censuur)......

Gast

sorry hoor, maar mensen kunnen zelfs zo raar terecht komen dat ze overlijden aan de gevolgen van zo'n val
ik ging de gemeente weldegelijk aanspreken
nu viel het allemaal wel mee
maar volgende keer kan het erger zijn

Gesloten