Ik heb schooljaar '15-'16 boeken gehuurd van Van Dijk Educatie. Heb deze boeken deze zomer retour gestuurd en ze weer terug ontvangen.
Ik heb schooljaar '15-'16 €49,23 betaald aan huur voor deze boeken.
Deze boeken heb ik netjes terug gestuurd naar Van Dijk Educatie, tot 2 maal toe, en steeds weer terug ontvangen.
Ze zouden nat geweest zijn, nou, mijn koopboeken bevatten GEEN waterschade, dus is het wel HEEL TOEVALLIG dat de huurboeken WEL WATERSCHADE HEBBEN!
Deze boeken zijn ,blijkbaar, afgeschreven en of ik de NIEUW PRIJS even wil betalen als compensatie, terwijl er al een stikker van tweedehands op zat.
Ik heb het ontbrekende bedrag van €68,07 over gemaakt, maar dat is volgens Van Dijk Educatie niet voldoende.
Ik moet OOK de HUURPRIJS á € 49,23 nogmaals overmaken!
Ik vind dit zeer onterecht
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Van Dijk educatie: waterschade tweedehands boeken?
Van Dijk educatie: waterschade tweedehands boeken?
Laatst gewijzigd door Radar op 12 okt 2016 09:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Re: Van Dijk educatie: waterschade tweedehands boeken?
ik snap het even niet. Je hebt boeken gehuurd voor een bedrag van 49,23, deze boeken heb je teruggestuurd, hier is schade op geconstateerd, voor die schade moest je 68,07 betalen en nu vragen ze je om nogmaals huur te betalen voor dezelfde boeken en periode als waar je al huur voor betaald hebt?Wilma25 schreef:Ik heb schooljaar '15-'16 boeken gehuurd van Van Dijk Educatie. Heb deze boeken deze zomer retour gestuurd en ze weer terug ontvangen.
Ik heb schooljaar '15-'16 €49,23 betaald aan huur voor deze boeken.
Deze boeken heb ik netjes terug gestuurd naar Van Dijk Educatie, tot 2 maal toe, en steeds weer terug ontvangen.
Ze zouden nat geweest zijn, nou, mijn koopboeken bevatten GEEN waterschade, dus is het wel HEEL TOEVALLIG dat de huurboeken WEL WATERSCHADE HEBBEN!
Deze boeken zijn ,blijkbaar, afgeschreven en of ik de NIEUW PRIJS even wil betalen als compensatie, terwijl er al een stikker van tweedehands op zat.
Ik heb het ontbrekende bedrag van €68,07 over gemaakt, maar dat is volgens Van Dijk Educatie niet voldoende.
Ik moet OOK de HUURPRIJS á € 49,23 nogmaals overmaken!
Ik vind dit zeer onterecht
-
stofzuigertje
Re: Van Dijk educatie: waterschade tweedehands boeken?
boeken altijd in plastic verzenden zodat tijdens transport ze niet nat kunnen worden.