De vorige keer gewoon mijn topic gesloten maar nog steeds problemen met veiligheidscode `s die niet altijd werken .
Vaak als je lang wacht met plaatsen .De lange berichten dus.
Nu weet ik wel na veel gedoe dit wel voor elkaar te krijgen maar is natuurlijk niet handig .
I.p.v. een topic te sluiten ( kan zat dingen opnoemen waar dit veel eerder moet gebeuren ) is het beter dit probleem is een keer op te lossen .
Of is het de bedoeling dat men hier gewoon weg blijft .
Iets wat ik al lang doe maar toch nog een laatste poging .
En nogmaals zat forums (ja is ook goed volgens het groene boekje) zonder dit en toch geen spam .
Ook de Button nieuw onderwerp in de topics zelf is niet handig .
Alleen in het (sub) forum lijkt mij wel voldoende .
Of draai ze anders om want vaak klik je verkeerd .
En nu maar weer proberen of het nu weer lukt om wat te plaatsen .
Mozilla Firefox 2.0.0.14
Verder . Hier maar geplaatst .Topic over commentaar op de site is er niet .
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Veiligheidscode `s en nieuw onderwerp
-
resp00112469
Re: Veiligheidscode `s en nieuw onderwerp
Is wel eens lastig, maar veel gedoe, niet echt. Gewoon plaatsen > foutmelding> vorige pagina> nieuwe code intoetsen> plaatsen en dan werkt het wel. Kost hooguit niet meer dan 30 seconden.
Vr. Gr. Hans.
Vr. Gr. Hans.
Dat werkt echt niet krijg dan gewoon dezelfde code te zien Maar dit is geloof ik het enigste forum met registratie waar dit moet .
Problemen moet men gewoon oplossen .
Degene die spammen kan je natuurlijk bannen .Maak de registratie wat moeilijker .Bevestiging op bevestiging .Geef een wachttijd voor het snel achter elkaar plaatsen van een bericht .
Allemaal dingen waar een spammer een hekel aan hebt .
Problemen moet men gewoon oplossen .
Degene die spammen kan je natuurlijk bannen .Maak de registratie wat moeilijker .Bevestiging op bevestiging .Geef een wachttijd voor het snel achter elkaar plaatsen van een bericht .
Allemaal dingen waar een spammer een hekel aan hebt .
-
resp00112469
Dat is vreemd, de tekst vorige pagina staat bij de foutmelding, als deze wordt aangeklikt wordt de pagina ververst en verschijnt er een nieuwe code.
Vr. Gr. Hans.
Vr. Gr. Hans.
Op diverse manieren verandert er toch echt niks .
Het enigste wat ik dan kan doen is de tekst kopieren en weer opnieuw op de reageer button klikken
Met een voorbeeld van je bericht zijn de codes wel anders en nogmaals als ik heel snel reageer dan gaat het wel goed .
Ik gebruik Firefox 2.0.0.14 waarmee de site van Kassa ook nog steeds niet helemaal goed werkt .Al is het niet meer zo erg als vroeger .
Maar iedereen vind dit waarschijnlijk normaal als het consumenten sites zijn .
Het enigste wat ik dan kan doen is de tekst kopieren en weer opnieuw op de reageer button klikken
Met een voorbeeld van je bericht zijn de codes wel anders en nogmaals als ik heel snel reageer dan gaat het wel goed .
Ik gebruik Firefox 2.0.0.14 waarmee de site van Kassa ook nog steeds niet helemaal goed werkt .Al is het niet meer zo erg als vroeger .
Maar iedereen vind dit waarschijnlijk normaal als het consumenten sites zijn .