[quote="ciske"]@Plumber als jij een probleem hebt dat je gebanned bent bij BBCS kan je dat beter via pb doen.
moet eerlijk zeggen dat als ik een pb hier krijg of waar dan ook waarvan de inhoudt te schofterig is dat ik die ook op het forum neergooi.
maar on topic , ik denk ook dat dit topic maandag weg is.[/quote]
Nee hoor totaal geen probleem mee.
Geef alleen aan wat BBCS doet ik dat van hem niet mag
terwijl hij geen haar beter is.
Temeer daar hij op elke consument wat aan te merken heeft.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verdwenen onderwerp.
-
trebelski
Re: Verdwenen onderwerp.
Natuurlijk mag je dat schrijven en als het in belang van de discussie is kan je er ook uit uit vertellen maar dat is toch niet hetzelfde als een complete email op het forum te plaatsen met kennelijk als enkel doel om te bewijzen dat de Mod je bericht gestuurd heeft? Wat kan mij dat nu deren of iemand dat gelooft of niet.seconds-out schreef: Ligt eraan.
Je mag toch zeker wel schrijven dat je een bericht van de moderator hebt gekregen
dat vind ik wel meevallen maar dat is nogmaals tussen jou en BBCS .Geef alleen aan wat BBCS doet ik dat van hem niet mag
terwijl hij geen haar beter is.
Temeer daar hij op elke consument wat aan te merken heeft
-
trebelski
1 pagina terug mag teun zich gaan verdedigen tegen deze onzin.Hoe jij dat noemt weet ik niet maar ik vind het niet fris.ciske schreef: mee eens
, @ trebelski, ik zie hier nergens een aanval, dus ligt denk aan jou.
tennis -go chreef...Niet schoon praten, want iedereen hier weet, hoe en wat het met de gebroeders
edwinknight, teunbosseman en tbosseman gesteld is.
Vertel geen fabeltjes, want jij weet best, hoe een mod te bespelen is.
Wil je nu het slachtoffer spelen,haha.
trebelski schreef:
Natuurlijk mag je dat schrijven en als het in belang van de discussie is kan je er ook uit uit vertellen maar dat is toch niet hetzelfde als een complete email op het forum te plaatsen met kennelijk als enkel doel om te bewijzen dat de Mod je bericht gestuurd heeft? Wat kan mij dat nu deren of iemand dat gelooft of niet.
als je effe terugleest kan je zien dat ze daar om vroegen. er stond toch duidelijk "en dat moeten wij geloven"
@ trebelski, wat tennis go schrijft ken me eerlijk gezegd niet veel schelen dat is een trol!
-
seconds-out
ehhhhh....ik zou dat niet doen, maar als het bericht geschikt is voor publicatie zou het mij een worst wezen.trebelski schreef:Natuurlijk mag je dat schrijven en als het in belang van de discussie is kan je er ook uit uit vertellen maar dat is toch niet hetzelfde als een complete email op het forum te plaatsen met kennelijk als enkel doel om te bewijzen dat de Mod je bericht gestuurd heeft? Wat kan mij dat nu deren of iemand dat gelooft of niet.seconds-out schreef: Ligt eraan.
Je mag toch zeker wel schrijven dat je een bericht van de moderator hebt gekregen
En ja..sommigen voelen zich gedwongen om te "bewijzen" dat ze een bericht van de moderator hebben ontvangen, niet netjes misschien maar ook wel enigzins begrijpelijk.
Beste dames en heren, we gaan het topic nu inderdaad sluiten. Hoewel we best tot morgenochtend 10:30 hadden willen wachten, begint de discussie nu echt uit de bocht te vliegen.