LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vereniging van eigenaren

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Madelijn

Vereniging van eigenaren

Ongelezen bericht door Madelijn »

Ik ben op zoek naar mensen die weten welk bedrijf VVE beheer eerlijk, betrouwbaar uitvoerd. Wij hebben nu Domus (Apeldoorn) en ik twijfel of dit wel zo goed is. we betalen een hoop geld maar echt aktie wordt er niet ondernomen. Waar moet je nu precies op letten?

Mvg, Madelijn

Leo The Emperor

Re: Vereniging van eigenaren

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

ik weet niet welke administrateur bij jullie in apeldoorn de berste is.

Er is wel een overkoepelende organisatie genaamd VvE-Beheer.
Deze zitten in Oosterhout, en kunnen jullie misschien op weg helpen

Madelijn

Oke! thanks! Onze woning bevindt zich in Zwolle maar we hebben hen sinds een jaar of ander half. Ik zal eens bij VVe beheer op de site kijken!

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Ik weet niet hoe groot jullie vereniging is, maar wij doen met een 20tal appartementen het gewoon allemaal zelf.

Is veel goedkoper en ook best wel leuk.

Madelijn

Dat scheelt inderdaad een hoop geld. Helaas is een deel nog van de woningbouw vereniging en een deel niet. Hoop mensen die ook niet vaak komen naar vergaderingen en het deel wat komt heeft al amper de tijd om de taken (controle financien, technische functie etc) te doen die er zijn.... geen ideale situatie dus!
Maar mocht je nog tips over het 1 of ander hebben... Ik hoor ze graag natuurlijk!

Gesloten