LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verkoop water aan derde
verkoop water aan derde
ik ben veel op een camping en moet aan de campinghouder water betalen, alleen rekent hij veel meer dan het normale bedrag wat het waterbedrijf Vitens berekent . mijn vraag is mag dat?
Re: verkoop water aan derde
Je ziet vaak dat er bedragen in rekening woden gebracht voor het gebruik van electriciteit maar van waterrekeningen had ik nog nooit gehoord, behalve dan dat er betaald wordt voor het gebruik van warm water bij het douchen. Voor zover ik weet mag het wel en ook de hogere bedragen zijn legaal. Ikzelf zou mooi een andere camping opzoeken, binnenkort gaat die campinghouder je misschien ook belasten voor de lucht die je inademt.
dat ik voor het water moet betalen is niet erg en we hebben allemaal een grote caravan met eigen douche en wasmachine dus kun je hier eventueel het hele jaar blijven. Maar dat hij 4.00 euro per kuup rekend terwijl je bij het waterbedrijf 1.34 moet betalen vind ik echt belachelijk
helaas dat mag, een kampbeul ,ag voor water ,rioolrecht en elektriciteit zoveel vragen als hij wil. Dit laten de recron voorwaarden namelijk gewoon toe. Alleen het flessengas kunnen ze nog niet opleggen omdat die bv ook bij de vrijbuiter te kopp is.