LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verlenging gratis proefabonnement

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Jooo

verlenging gratis proefabonnement

Ongelezen bericht door Jooo »

De laatste tijd wordt ik enorm vaak gebeld door bedrijven die vragen of je de bij hun bestaande proefabonnement wilt verlengen. Zij hebben dan al reeds één jaar lang gratis voor je geadverteerd en of je die dan wilt verlengen voor één jaar tegen betaling. Ze formuleren het alleen zo door de telefoon alsof je al lid bent via een echte inschrijving. Als je dus niet goed oplet en van dit soort praktijken niet op de hoogte bent zit je daarna aan een betaald jaarcontract vast. Nu krijgen we dit ook de laatste periode per post. Er wordt dus gewoon een rekening gestuurd met acceptgiro. Ze hopen dus ook dat je erover heen kijkt en zo dus hun geld makkelijk te verdienen. Ik heb bij sommige bedrijven ook gevraagd naar een bewijs van de gratis geleverde dienst, maar toen begreep hij/zij de vraag niet en moest ophangen want de pauze begon!! Conslusie: zonder te weten blijkt na een jaar dat je bij een aantal bedrijven advertentie's,reklame,abonnementen hebt gehad.

Hoe kan het dat bedrijven hier niet op aangepakt worden? Het is wel heel makkelijk geld verdienen zo!

Ik heb tevens één zo factuur bewaard en kan hem u ook eventueel toe faxen.

Mvg,

Jolanda
[/i]

MAXIEM

Re: verlenging gratis proefabonnement

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag Jolanda,
Het beste advies is hier alert op te blijven. Het zijn pure oplichters, waarin je verder geen tijd moet steken. Groeten, Ton.

Gast

Re: verlenging gratis proefabonnement

Ongelezen bericht door Gast »

Ton, een echte wijsgeer. Wat een belachelijk advies is dit nou weer. Helaas niet het eerste en waarschijnlijk al helemaal niet het laatste

Gesloten