LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verzendkosten CEX

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
edenhart

Verzendkosten CEX

Ongelezen bericht door edenhart »

Goedemiddag , ik wil de volgende kwestie onder de aandacht brengen.
Sinds een aantal jaren koop ik regelmatig dvd boxen bij CEX , dat is een winkel keten die 2e hands dvd's , games , mobiele telefoons verkopen.
Sinds een jaar of 2 verkopen ze ook online en daar maak ik regelmatig gebruik en koop vaak 20 a 25 stuks (die komen dan uit verschillende filialen).

De verzendkosten waren tot een week of 2 geleden boven de 100 euro gratis maar zijn nu aangepast naar 1,75 per item, dit betekent dat als ik nu 25 dvd boxen bestel voor zeg 200 euro ik nu 43,75 aan verzendkosten kwijt ben ( bijna 25 % ) . Dit vind ik absurd en heb dit ook kenbaar gemaakt in de winkel ( waar ze het roerend met mijn eens waren ) en bij de bedrijfsleiding ( diverse emails verstuurd.)
Hier is niets uitgekomen , er viel niet over te praten ondanks dat ik al jaren daar klant ben .

De houding van het bedrijf vind ik zeer klant onvriendelijk en niet flexibel. Ik begrijp best dat er verzendkosten gerekend moeten maar zo'n bedrag is niet normaal, er zijn best andere oplossingen aan te dragen , bv verzendkosten per filiaal of een deel retour via een tegoed bon , maar er viel gewoon verder niet over te praten.

NeoDutchio

Re: Verzendkosten CEX

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Waarom zou er over gesproken moeten worden? Het bedrijf maakt een keuze. Wat de reden daar achter is zal wel puur met de kosten te maken hebben. U als klant mag het accepteren of niet. U heeft de keuze om wel of niet te kopen daar.

Bob Schurkjens

Re: Verzendkosten CEX

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Niet klantvriendelijk maar ze staan volledig in hun recht. Voor hun is de keerzijde dat ze omzet mis gaan lopen.

Gesloten