LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vincent Container Cleaning

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
sarronie

Vincent Container Cleaning

Ongelezen bericht door sarronie »

In July 2004 ben ik een contract aan gegaan met VCC uit Veenendaal om iedere maand een grijze of groene afvalbak te reinigen........het begon na 2 mnd,ze zeiden dat de wagen niet was geweest tja kreeg ik wel eend maand extra erbij..... volgende maand weer niet geweest...bellen....tja de stikker zat niet boven op de container (....)weer m'n bak met stikker bovenop neer gezet..........weer niks schoonmaken....gebeld..foutje..kreeg er weer een maand bij... to verleden week hij zou de 14e jan.komen maar.......weer niks gebeld...
tja wat naar nou zeiden ze kreeg er weer een maand bij..... hier heb ik dus helemaal niets aan.Ga deze week een aangetekende brief sturen dat ik het bedrag van E65.00 terug vraag. Zijn er meer mensen die van deze firma GEEN schone afval bakken krijgt????????? :twisted:
VINCENT CONTAINER CLEANER te VEENENDAAL

BEPPIE SARRONIE

Anschutz

Re: Vincent Container Cleaning

Ongelezen bericht door Anschutz »

Hallo Beppie,

Ook wij maken gebruik van deze containerreinigings-service.

Alleen bij ons (in Ede) komen ze wel schoonmaken.
Nou ja, schoonmaken.....

Ze spoelen de binnenkant even om en vaak blijft er nog allemaal derrie onderin zitten.
Ook hadden ze gezegd de buitenkant te reinigen, maar dit is ook nog nooit gebeurd.
Die vent is altijd met 1 minuut al klaar.

De afgelopen tijd hebben ze een paar keer overgeslagen, maar dat had te maken met de vorst, dan mogen ze niet schoonmaken.
Omdat ze met water werken, kunnen ze gladheid veroorzaken.
Maar dit stond ook in de voorwaarden vermeld, dus daar kan je niks van zeggen.

We hebben ook nog een aantal keer tegoed, omdat ze in het begin (de eerste keer) ook niet op zijn komen dagen. Hier kregen we overigens wel netjes een brief van in de bus.

Ik ben dus ook niet tevreden over ze en ben ook zeker niet van plan het contract te verlengen.

kloos

Ongelezen bericht door kloos »

wij zijnal twee jaar bezig om deze oplichters!!!!! 65euro afgeschreven
containers nooit schoon gemaakt incassobureau .
maar let op ze blijven incasseren :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil:

jamie 3

Ongelezen bericht door jamie 3 »

ook ik heb problemen met vccs. heb geprobeerd om het contract op te zeggen maar ze zeiden dat ik daar te laat mee was en de vorige maand had moeten doen. nu zie ik overal verschillende bedragen voorbij komen op dit forum. ze hebben er bij mij meer afgehaald.daarom wou ik er mee stoppen maar ze zeggen dus nu dat mijn contract door loopt tot 2006.

ik heb het bedrag door de bank terug laten boeken. ook vertelde ik hen dat ik stickers had gekregen met een postcode in plaats van met een huisnummer zodat iedereen de sticker kan gebruiken. Dit was niet waar volgens hen.Dus heb ik de sticker gescand en naar het bedrijf gestuurd. het lijkt verdorie of ik zit te liegen het staat er toch!

nu lijkt het erop dat ik niet van vccs afkom. heeft er iemand nog tips?
bedankt. :twisted: [/b]

jamie 3

Ongelezen bericht door jamie 3 »

ook vandaag heeft vccs weer een bedrag van mijn rekening gehaald ..allleen nu nog meer!!! dit is toch niet te geloven..en ze zouden vandaag langs komen voor het schoonmaken maar zijn niet geweest..andere mensen uit de buurt zijn dus ook erg boos..dit is geen manier van zaken doen.

Bertina

Ongelezen bericht door Bertina »

Wij maken ook al enige tijd gebruik van hun 'service', helaas wordt onze container ook regelmatig niet schoongemaakt. Onze sticker wordt er zelfs regelmatig door hunzelf afgehaald zodat ze blijkbaar legaal onze container niet hoeven schoon te maken. Hele vreemde praktijken en ik raad het dan ook iedereen af!!!!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Beste mensen,
Surf even naar www.opgelicht.net.
Dan naar de rubriek opgelicht door bedrijven.
Hier staat ook al een artikel over V.C.C

groeten gast.

Gast

,mNX,kiasdu

Gast

Ook ik heb een klacht t.a.v. deze firma.

VCC zou met ingang van mei 2004 starten met het schoonmaken van de bakken en zijn tot op heden..... nooit geweest!

Ondanks verscheidene verzoeken mijnerzijds en klachten etc. hebben zij nooit hun beloftes waargemaakt. Iedere keer weer, als zij hadden moeten komen, maar niet waren geweest, beloofden zij dat per de volgende maand goed te maken. Maar helaas.
Nadat ik al vaker telefonisch een klacht doorgegeven had, werd mij 2 maanden geleden verteld dat zij per ongeluk steeds op de verkeerde dag zijn langsgereden. Per brief boden zij daarvoor hun excuses aan! En dat was dat!!!
Gelukkig heb ik de kopie met de aanmelding voor de schoonmaakservice, en daarop staat zwart op wit dat de schoonmaakdag maandag is. Zij gaven als excuus dat de schoonmakers doorgegeven hadden dat de dag veranderd was en dat zij dus al die maanden blijkbaar op dinsdag langs zijn gekomen.
En dat zonder het bij mij te checken en het door te geven. Het zou een 'bakkenschoonmaakbedrijf' toch moeten opvallen als in een hele buurt, en met name de betreffende straat nergens een bak buiten staat!!! Bovendien: als er meerdere klachten binnen komen van mijn adres over niet schoongemaakte bakken, dan ga je toch kijken wat er waar misgegaan is? Zij hebben 1 maand extra schoonmaak aangeboden, terwijl zij nog nooit (!!!!!!!!!!!!!!) zijn geweest. Met klap op de vuurpijl moesten zij vandaag weer komen en, je raadt het al, er is weer niemand van VCC geweest.
Om wanhopig van te worden. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Het zijn pure oplichtingspraktijken!

ellepel

Ongelezen bericht door ellepel »

Mensen, zorg ervoor dat je incasso geblokkerd wordt als je met dit bedrijf in aanraking komt, dan kunnen ze geen geld meer van je rekening halen!
Hebben ze minder dan 20 dagen geleden geld van je geincasseerd, dan kun je dit terug laten storten.

collie

Ongelezen bericht door collie »

ook wij hebben al vanaf het begin af aan problemen met hun...
teneerste duurde het al weken voordat wij de stickers ontvingen..en na een aantal telefoontjes kregen we bij poging 3 eindelijk de stickers toegezonden
maar we liepen al gelijk 2 cleaning beurten achter.
en toen de afschrijving van wederom 65 euro...na veel heen en weer gepraat en ze vertelde ons dat we nog niet hadden betaald, hoewel wij konden aantonen dat we dat wel degelijk hadden gedaan...toen vertelde ze ons dat we het hadden terug laten boeken en hun niks hadden ontvangen. na veel heen en weer gepraat is het goed gekomen...maar nu zitten we alweer in half februari en we hebben al weer een paar keer gebeld om dat we de nieuwe lijst nog niet hebben ontvangen...pffff we worden er gek van...

maar zeker een aanrader om met hun niet meer inzee te gaan...!!!

Hycon Car Containerreinig

Ongelezen bericht door Hycon Car Containerreinig »

Hycon Car is een concurrent van CCN in de omgeving van Den Bosch en omstreken. Ook wij treffen regelmatig ontevreden klanten van CCN aan onze reinigingswagens. Klanten van CCN verwarren ons bedrijf nogal eens met CCN terwijl wij onze klanten wel naar behoren behandelen. Voortaan zullen wij deze mensen een uitdraai van deze website meegeven zodat er een vuist gemaakt kan worden naar deze bonafide schoonmaker. Waarom wij dit bericht plaatsen? Omdat het ook in ons belang is dat containerwasbedrijven uit de negatieve publiciteit gehaald worden. Op dit moment zijn wij ook de dupe van dergelijke negatieve reclame. En dat terwijl wij onze service prima uitvoeren en een zeer klantvriendelijk klachtensysteem kennen. Woon je in Den Bosch of omgeving kijk dan eens op www.wijdeven.demon.nl of bel ons: 0413-228939. Indien U aangeeft dat U klant bent (of bent geweest) van CCN regelen wij voor U ter tegemoetkoming een extra voordelig eerste jaarabonnement. Kijk eerst wel of we in Uw plaats reinigen: www.wijdeven.demon.nl onder het kopje "aanmelden". Het wordt tijd voor actie!

Gast

Vandaag in Het dagblad van het Noorden:

Doek valt voor Container Cleaning Nederland

- Het bedrijf Container Cleaning Nederland (CCN) is niet meer. Alle activiteiten van de vooral in het Noorden omstreden bakkenwasser worden definitief overgenomen door Batist Duobakken Reiniging (BDR) in het Brabantse Oudenbosch. Ook de zeventig personeelsleden gaan, op een ontslagen secretaresse na, mee.

sasfleur

Ongelezen bericht door sasfleur »

Hallo allemaal,

Ook wij zijn helaas in zee gegaan met deze firma (VCC). Graag wil ik het contract beeindigen, maar ik heb geen adres en ik wil graag weten hoe ik dit het beste aan kan pakken. Wie kan mij helpen met informatie en een adres?

sasfleur

Ongelezen bericht door sasfleur »

Oeps vergeten,

Ons email-adres is [email protected]
Wie helpt me, ik ben radeloos!

Marcel en Ana

Ongelezen bericht door Marcel en Ana »

Ook wij zijn hier in Apeldoorn per 22-01-05 een contract aangegaan met VCCS. Ook hier is het VCCS nog maar 1 maal gelukt een container te reinigen. Ook de voorgestelde inhaalbeurten komt men niet na. Meerdere mailtjes met het verzoek tot restitutie ivm een door hen geleverde wanprestatie hebben geen effect. Alle correspondentie is middels de mail verlopen en is door mij bewaart. Is het niet mogelijk om gezamenlijk deze praktijken aan de kaak te stellen? Als ik hier lees hoeveel mensen al problemen hebben met VCCS denk ik dat het tijd is voor radar om zich hier eens mee te bemoeien.
Laat het voor anderen een waarschuwing zijn niet met VCCS in zee te gaan je kan net zo goed je geld in de groene/grijze container gooien.

Marcel

cableguy

Ongelezen bericht door cableguy »

Waaron valt het mij op dat bij beide organisaties de naam Christ Batist voorkomt??

Fam van Galen

Ongelezen bericht door Fam van Galen »

Ook wij hebben problemen.
Ze komen langs de deur met een mooi verhaal en dan klopt er niks van.
Ze zouden 2 maanden geleden al een begin gemaakt hebben en tot op heden nog niks gebeurd de stickers hebben we niet eens gehad.
Heb me geld laten terug boeken. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
fam van Galen

CvE

Ongelezen bericht door CvE »

mijn tip
stuur een aangetekende brief
dat je per direct opzegd dit omdat zij in gebreke zijn gebleven.
en zet daarbij dat je ook je geld terug wilt.
houd een kopie van die brief voor je zelf.

en hou ze in de gaten
schrijf je klacht ook naar de plaatselijke kranten in jouw omgeving
hoe meer klachten des te beter. dit heb ik ook gedaan bijv ede stad en de edese post.
als iedereen dit doet zijn we een stapje verder.
Sta erop dat je je geld terug krijgt.

en ga anders persoonlijk langs om het zelf te halen mocht bellen en schrijven niet werken.
(is ook eens leuk om te zien hoe het bedrijf er uit ziet) ik ben in 2003 erin getrapt en heb een jaar geleden opgezegd maar wacht al een jaar op mijn geld, opzeggen ging met moeite maar nu mijn geld nog. veel bellen en schrijven maar dat werkte niet.
okay volgende stap
ik ben er geweest om mijn geld persoonlijk op te halen, en had gewild dat ik kon filmen, belachelijk. de klantenservice doet echt helemaal niets, huisdieren houden ze daar in veenendaal, je wordt ontvangen door een hond! eerlijk waar.

de klantenservice in veenendaal is bar slecht, ze zijn brutaal, luisteren niet ze liegen, zijn alles behalve behulpzaam. en zijn liever lui dan moe.

maar even serieus
aangetekend brief sturen
per direcht opzeggen
en geld terug eisen!
dit was het advies van het programma Kassa in 2004.

CvE

Ongelezen bericht door CvE »

het telefoonnummer van VCC in veenendaal is 0318-510020 ze zijn tot 12 uur te bereiken.
het adres is generatorstraat 1
3903 lh veenendaal
SCHRIJF JE KLACHT OOK NAAR [email protected]

LAAT HOREN WAT JE ERVAN VIND!!!!
LATEN WE VOOR ONZE RECHTEN OPKOMEN!!!!!

SCHRIJF BEL MAIL
GA DESNOODS LANGS OM JE BELOOFDE GELD TE HALEN

Gesloten