Beste mensen, ik wil u waarschuwen,
In augustus 2008 met een aantal flink warme zomerdagen heeft Vitens mij afgesloten van water, terwijl ik ernstig ziek was. Men heeft geen bericht achter gelaten in de brievenbus dat men langs geweest om mij te waarschuwen voor potentiele afsluiting.
Na betaling van een fiks bedrag aan heraansluitkosten heeft men "mij" weer afgesloten terwijl ik reeds "verhuisd" was. In die periode van voor en na de verhuizing was ik niet in staat te handelen. Ik had een maatschappelijk werker die voor mij waar nam.
Men rekent nu bijna 450 euro aan heraansluitkosten en incassokosten. Men heeft zelfs het lef gehad (na die schandelijke afsluiting in aug. 2008) om het voor de kantonrechter te brengen...16 december volgt de uitspraak.
Zo ken ik Nederland niet!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vitens
Re: Vitens
Beetje warrig allemaal, er is betaald, er wordt weer afgesloten, waarom dan is er weer niet betaald?.
Re: Vitens
Ik was gedwongen verhuisd. Ik had me moeten afmelden volgens Vitens. Maar was daartoe niet in staat. Ik heb geen water meer verbruikt op het desbetreffende oude adres. Dat kan e.v.t. alleen de huurbaas zijn geweest. Men heeft waarschijnlijk in die periode wel een rekening gestuurd die op mijn naam stond. Precies, weet ik het niet. Ik weet ook niet wat de maatschappelijk werker met de e.v.t. post hierover gedaan heeft. Men heeft wel reden gezien om toch weer tot afsluiting over te gaan op mijn oude adres. De huurbaas is daar een paar maanden aan het verbouwen geweest. Men wil nu dus dat ik de heraansluitkosten betaal plus incassokosten. Ik was echter al lang weg. Betalen doe ik niet, misschien krijgt Vitens nog wel een proces aan hun broek voor die schandelijke afsluiting op 3 augustus 2008.