LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voetbal op Nicklodeon
-
Voetbal op Nicklodeon
Het voetbal van Nederlands Elftal zit niet op het Open Net.
Ik heb een abonnemnet bij Canal Digital en ontvang de normale zenders.
Echter niet Nicklodeon. Dit is volgens hem een thema kanaal.
Het voetbal op deze zender is zo ontoegankelijk voor veel mensen.
Nicklodeon hoort in het normale pakket.
Is er wat aan de doen?
Gerrit
Ik heb een abonnemnet bij Canal Digital en ontvang de normale zenders.
Echter niet Nicklodeon. Dit is volgens hem een thema kanaal.
Het voetbal op deze zender is zo ontoegankelijk voor veel mensen.
Nicklodeon hoort in het normale pakket.
Is er wat aan de doen?
Gerrit
Re: Voetbal op Nicklodeon
Waarom is het ontoegangkelijk je kan toch gewoon dit kanaal erbij nemen.
Bij de zoekfunctie had je ook kunnen zien dat er een onderwerp hierover bestaat.
http://forum.trosradar.nl/forum/viewforum.php?f=55
.
Bij de zoekfunctie had je ook kunnen zien dat er een onderwerp hierover bestaat.
http://forum.trosradar.nl/forum/viewforum.php?f=55
.
Je kunt het er wel bijnemen maar dan moet je ervoor betalen. En de gierige Nederlander wil dat niet, die wil alles gratis hebben. Tsja, zo werkt de wereld helaas niet.
karr-1 jij komt hier alleen mensen afzeiken! betalen voor een zender die gewoon voor iedereen te bekijken moet zijn heeft niks met de gierige nederlander te maken hoor! ik betaal al 20 euro in de maand aan UPC mag ik dan gewoon het nederlands elftal bekijken?als de geldwolf de mol volgend jaar zegt dat levert niks op dat voetballen dan mag de nos het weer kopen van de K*T KNVB.
Nee blijkbaar mag je het Nederlands elftal dus niet bekijken. Als het aan mij had gelegen was alle voetbalonzin, inclusief voor na tussen en bij beschouwingen allang achter de betaalde decoder gegaan.
Wil je het toch zien, dan betaal je er ook maar voor. 20 euro aan de UPC per maand? Dan wordt je wel heel erg genept....
Wil je het toch zien, dan betaal je er ook maar voor. 20 euro aan de UPC per maand? Dan wordt je wel heel erg genept....
even iets rechzetten over het tarief van UPC ik betaal per maand bijna 15 euro. sorry.
ik kan het voetbal wel zien en ik ben het met je eens dat er teveel geluld wordt door allemaal goed betaalde ex-profs. maar waar kijk jij dan naar? VPRO zeker! en wat betreft het tarief van UPC dat wordt door de politiek hier gedaan want die hebben alles verkocht aan UPC en die kan dus z'n gang gaan wat betreft wat het mag kosten.
mag ik weten waar je woont? 16 euro per kwartaal is een stuk beter, en jij kunt alle zenders ontvangen?
De TV Zender van John (wordt een ander naam dan Talpa) is via UPC en andere kabelnetten gewoon te bekijken .Deze gaat niet achter een decoder.
En nogmaals op http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=27133 is er ook al een topic hierover.
En nogmaals op http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=27133 is er ook al een topic hierover.
Bij ons in Zaltbommel hebben ze het zo geregeld dat de uitwedstrijden op het UPC Info kanaal komen... dus niets extra gaan betalen.
Dan stuur je een mail, samen met meerdere mensen, krijg je pas weken zoniet maanden later een reactie met betrekking tot dat onderwerp.
Want NICK. kijken mensen nog graag, alleen in de gemeente Zaltbommel is er geen Nickelodeon, maar in de gemeente maasdriel weer net wel. En dat alles wel in de Bommelerwaard.
Erg slecht geregeld. Dan nog even over de programmaraad, dan heb je een zender die veel word bekeken, dan zetten ze er een andere maar overheen, omdat dat meer educatief zou zijn. Of net als dat we de TRT ontvangen (Turkse zender), dat interesseert me ook niet echt.
Maar het ging over nickelodeon. Ik vind dat ze dat gewoon vast in het pakket moeten zetten overal, en niets met De Mol te maken, gewoon doen. Zal wel met geldkwestie te maken hebben.
Dan stuur je een mail, samen met meerdere mensen, krijg je pas weken zoniet maanden later een reactie met betrekking tot dat onderwerp.
Want NICK. kijken mensen nog graag, alleen in de gemeente Zaltbommel is er geen Nickelodeon, maar in de gemeente maasdriel weer net wel. En dat alles wel in de Bommelerwaard.
Erg slecht geregeld. Dan nog even over de programmaraad, dan heb je een zender die veel word bekeken, dan zetten ze er een andere maar overheen, omdat dat meer educatief zou zijn. Of net als dat we de TRT ontvangen (Turkse zender), dat interesseert me ook niet echt.
Maar het ging over nickelodeon. Ik vind dat ze dat gewoon vast in het pakket moeten zetten overal, en niets met De Mol te maken, gewoon doen. Zal wel met geldkwestie te maken hebben.
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie