LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] voor verkoop concert marco borsato
voor verkoop concert marco borsato
zaterdag 17 januari werdt bekendt gemaakt dat dinsdag 20 januari de voorverkoop van het concert voor maandag 14juni begint. hoe kan het dan zo zijn dat je op zaterdag kaarten kan bestellen voor dit concert bij www.bugetticket.nl(zwarte markt?) voor €80 de normale prijs is max.€42 . ik ben zelf 14 uur bezig geweest om kaarten tebestellen voor de kuip .gelukkig heb ik nu kaarten besteld voor antwerpen die waren stukken goedkoper dan bij die(piep) van bugetticket.nl hoe kan dit en gaat dit met goedkeuring van MOJO zoniet wat doen die hier tegen want zo kan een normale fan niet in het bezitvan deze kaarten komen?
een boze marco bosta fan)
een boze marco bosta fan)
Re: voor verkoop concert marco borsato
Die site bestaat niet eens (meer),
je bent dus goed opgelicht.
je bent dus goed opgelicht.
Ik heb ook eens kaartjes via de zwarte markt gekocht en bekijk het ff anders. Als dit soort bedrijfsje (zo zie ik het) die kaartjes niet zwart verkopen heb je als fan ook geen kaartje. Als alleen maar echte fans kaartjes kopen, komen er ook geen kaartjes meer na de uitverkoop in de verkoop!
Het is juist andersom, als de zwarthandelaren niet enorme hoeveelheden kaartjes zouden opkopen, om die vervolgens dubbel zo duur weer te verkopen, dan zouden er veel meer kaartjes via de normale verkoopadressen beschikbaar zijn, en dus tegen een normale prijs...
Wat is dat nou voor een belachelijke reactie...
Dat is inderdaad zo .Hoeveel kaartjes geven ze per persoon trouwens uit .Geplaatst op 23 Jan 2004 16:39 door Theo vD
--------------------------------------------------------------------------------
Het is juist andersom, als de zwarthandelaren niet enorme hoeveelheden kaartjes zouden opkopen, om die vervolgens dubbel zo duur weer te verkopen, dan zouden er veel meer kaartjes via de normale verkoopadressen beschikbaar zijn, en dus tegen een normale prijs...
Naar boven
het moet www.budgetticket.nl zijn de kaaten voor 16-06-2004 €80 in plaats van €42
Meestal is er een maximum van 6 kaartjes per persoon, maar zwarthandelaren gaan vaak met groepen in de rij staan, zodat ze veel meer kaartjes kunnen kopen, of ze sluiten gewoon direct nadat ze er 6 gekocht hebben, opnieuw in de rij. Bijzonder irritant, want daardoor zijn de rijen bij de voorverkoopadressen veel langer dan nodig is. Toen ik vorig jaar naar Tori Amos ging, stond ik twee uur van te voren in de3 rij voor kaartjes (voordat de voorverkoop begon dus), en kreeg ik nog rij 15, terwijl ik toch echt een van de eersten was.....
er zijn nog meerdere mensen die tegelijk een kaartje kopen, of is dat nou een domme opmerking?
Yes, er zijn 2 kaarten over 'voor de donderdag'.