LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wachttijden telefonische klantenservice en kosten

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

wachttijden telefonische klantenservice en kosten

Ongelezen bericht door Gast »

Is het u wel eens opgevallen dat de wachttijden vaak niet meer normaal lang zijn! maar dat is al vervelend, maar wat ik nog schandaliger vind is dat je die wachttijden ook nog eens betaald.

bij ticketbox had ik het laatst, ik belde om kaarten te reserveren, maar het was zo druk dat ik een bandje kreeg dat het te druk was en dat de verbinding verbroken ging worden, maar dat bericht kost je elke keer wel 45 euro cent. dit is toch belachelijk?? :( :( :(

j.bot

Re: wachttijden telefonische klantenservice en kosten

Ongelezen bericht door j.bot »

Ik vind dat die hoge kosten pas berekend mogen worden op
het moment dat je ook daadwerkelijk contakt heb, denk dat de
wachttijden dan ook korter worden.

karr-2

Re: wachttijden telefonische klantenservice en kosten

Ongelezen bericht door karr-2 »

Misschien willen ze wel juist niet dat er gebeld wordt. En als er toch iemand belt dan moet je er ook voor betalen ook. Kaarten kopen kun je ook op het postkantoor of via internet, dus een telefonische service is er voor de echte die hards en die moeten er dan ook voor betalen.

Telefoon is relatief duur vanwege de telefoonkosten, personeel, verwerking etc. Daar moet allemaal voor betaald worden. En de wachttijden kunnen niet korter omdat je niet de enige bent die belt maar duizenden tegelijkertijd met jou.

Gesloten