Hoe kan het toch dat er warme douches worden uitgereikt aan bedrijven die helemaal niet klantvriendelijk zijn? Het kan best zo zijn dat een Blokkerfiliaal eens iets aardigs doet, maar het personeel is meestal vreselijk dom, arrogant en klantonvriendelijk. Als ze niet zeggen dat de film ''La vita è bella'' een leuke film is (schrijnende film over Joden in kampen), lezen ze wel een klant de les omdat hij de aan te schaffen bezem niet in een winkelmandje doet (past er ook echt in ) en dan ook nog op een verschrikkelijk belerend en betuttelend toontje.
En dan de Aldi: regelmatig worden te hoge concentraties van allerlei bestrijdingsmiddelen aangetroffen op de groenten en het personeel wordt als oud vuil behandeld door de directie, maar als ze dan eens iets aardigs doen, krijgen ze meteen een warme douche-nominatie?! Eén zwaluw maakt nog geen zomer...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Warme douche
Re: Warme douche
U snapt er werkelijk helemaal niets van. (Van de warme douches). Neem even ee nkoude douche en was uw frustraties weg!!
Nee, ik begrijp die warme douches juist prima en kan me er meestal ook goed in vinden, maar die slechte bedrijven hoeven toch niet meteen beloond te worden als ze eens één keer iets goed doen? Er zijn talloze zaken die echt gericht zijn op service en dat kun je van Blokker en Lidl nu niet bepaald zeggen. Zullen we de warme douches dan bewaren voor de zaken die het ook echt verdienen? Ik denk dat degene die op mijn vorige bericht reageerde, zelf niet zo goed begrepen heeft wat ik eigenlijk bedoelde...
Marrigje, denk in de eerste plaats sterk aan het filiaal ligt.
Bij de ene blokker bijvoorbeeld wordt je behandeld als 1 of andere voetveeg en bij de ander als koning.
Ik denk dus niet dat je alle bedrijven van een firma over 1 kam kan scheren.
Bij de ene blokker bijvoorbeeld wordt je behandeld als 1 of andere voetveeg en bij de ander als koning.
Ik denk dus niet dat je alle bedrijven van een firma over 1 kam kan scheren.
vindt het blokker personeel bij ons ook niks hoor!
ordinaire meiden die nergens wat van weten,piercing in, kauwgom kauwend,kan geen vriendelijk woord af.
nee vindt het helemaal niks!
ordinaire meiden die nergens wat van weten,piercing in, kauwgom kauwend,kan geen vriendelijk woord af.
nee vindt het helemaal niks!