LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat verdient u?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Antoine

Wat verdient u?

Ongelezen bericht door Antoine »

Hallo,

Ik zat laatst op een belgische internetsite waar werd gevraagd wat de mensen netto per maand aan (loon)inkomsten hadden. Ik moet zeggen dat ik toch wel schrok van wat sommigen per maand ontvingen als inkomsten. Natuurlijk zijn er altijd mensen die hierover liegen, maar natuurlijk niet iedereen.

Wat verdient u netto per maand? en heeft u nog bijverdiensten of extra's die u van uw wergever ontvangt (auto zaak, laptop zaak, km vergoeding)

Ik ben 27 jaar, werk als administratief medewerker en verdien:

€ 1485 netto per maand
€ 50 spaarloon per maand
€ 150 bijverdiensten per maand

Totaal € 1685 per maand

Mijn autokosten worden vergoed

Graag uw reacties

Gast

Re: Wat verdient u?

Ongelezen bericht door Gast »

Wat heeft het voor zin om jou te vertellen wat ik verdien? In welk kader wil je dat weten dan? Welke beroepen je beter wel of niet kunt gaan uitvoeren?

Gast

In ieder geval om na te gaan met hoeveel euro de Nederlander de maand door moet komen en om na te gaan in welke beroepsgroepen de inkomsten het hoogste liggen. En omdat dit hier anoniem kan lijkt het me voor niemand een probleem deze vragen te beantwoorden.

Groetjes

Gast

Voor een administartief medewerker is dat een boel salaris Antoine!
Of je bent (bijna) assistent acoountant of je belazerd de boel met je netto salaris of je hebt een wel heel gulle werkgever.

Antoine

Ik ben zeg maar de rechterhand van de controller. Dus dat is natuurlijk iets meer dan administratief medewerker ofzo.

Maar wat verdient u dan?

Gast

Ik verdien heel veel, alleen krijg ik dat niet altijd.

Adam

Ongelezen bericht door Adam »

ik verdien te weinig!

Gast

En ik krijg wel eens wat ik niet verdien.

Gast

Jammer dat hier geen normale antwoorden op worden gegeven.

Het leek me een leuk onderwerp omdat er op de belgische site verschillende mensen (+/- 130) mensen antwoord gaven.

gast2004

Ongelezen bericht door gast2004 »

vooruit 1 normale reactie dan:

Ik ben 34 jaar en ben logistiek medewerker bij de gemeente en krijg ongeveer 1650 euro netto per maand.
Verder nog een onkostenvergoeding woon/werkverkeer van 99 euro netto.

Gast

ik zit op ongeveer 1400 netto
Wat is de link van die belgische site dan?

Gast

Dit is volgens mij typisch nederland.
Nederlanders houden er over het algemeen niet van om over het salaris te praten. Dat zal ook de reden zijn dat in belgie wel zo'n site bestaat en in nederland niet.
Ik hou er ook niet van om over te praten, ook al is het anoniem. Ik ben 25 en ben tevreden met wat ik verdien daar gaat het volgens mij om. Als een ander meer of minder verdient, heeft dat waarschijnlijk met functie- leeftijds- opleidings- ervaringsverschil te maken.

Antoine, ben je tevreden met je salaris? Zo niet, ga om een verhoging vragen of een andere werkgever zoeken. Zo ja, dan lekker met plezier je werk doen en genieten van het geld wat je elke maand overgemaakt krijgt!!! Succes ermee!!!

Gast

Antoine, je bent vergeten enkele dingen erbij te vragen:
Opleidingsniveau en aantal jaren werkervaring, anders is er geen vergelijking mogelijk.

De een is administratief medewerker en de ander financieel medewerker, maar ze kunnen een enorm verschil in opleiding hebben.

Gast

Geplaatst op 10 Sep 2004 13:57 door Gast

Jammer dat hier geen normale antwoorden op worden gegeven.
Hallo, hallo!!! Ik vind onderstaand antwoord een heel normale reactie hoor!!!

Geplaatst op 10 Sep 2004 13:31 door Gast

Ik verdien heel veel, alleen krijg ik dat niet altijd.
Als Gast 13:57 uur dat geen normaal antwoord vindt dan is dat zijn probleem.

Antoine

Opleidingniveau mag altijd gemeld worden aantal jaren ervaring etc., maar ik durfde al niet teveel te vragen omdat ik dan dacht dat niemand wilde reageren, maar ik snap niet waarom mensen er moeilijk over doen, het blijft uiteindelijk toch anoniem.

Die belgische site is: www.zappybaby.be

Wij hebben sinds kort een kleine en vandaar dat ik op die site terechtkwam, je klik op alle forums en dan onder financien

Gast

Financieel medewerker, WO, 1 jaar werkervaring, 1375 netto.

nik

Ongelezen bericht door nik »

Was adm.medewerker bank 25 jr.ervaring
Netto €.1.700,-- incl.€.100,-- reiskostenverg.
Daarnaast 13e, 14e maand, winstuitkering, vak.toeslag

Zelfstandig

Ongelezen bericht door Zelfstandig »

Ik ben zelfstandig ondernemer en betaal mezelf 7500 euro per maand.

Gast

@ zelfstandig

Welke branche, opleiding, ervaring, leeftijd, etc....

vacatures?

Aso

Ongelezen bericht door Aso »

Jeetje....ik zit in de bijstand en rommel een beetje bij en heb 2000 euro. Ik moet er niet aan denken om 40 uur per week voor een baas te slaven.

Gesloten