af gelopen weekend[10 t/m 13 mei 2007] voor alle duidelijkheid. had wehkamp een actie van 10% op bijna de gehele colectie, naar lang wikken en wegen vondt ik twee artikelen de moeite waard om te bestelen, te weten een lcd tv en een dvd hdd recorder.
nadat ik de gehele procedeure was door lopen met bestelen wilde ik deze bevestigen. tot mijn verbazing viel alles even weg .
dus ik op nieuw bestellen bleek de lcd tv uitverkocht te zijn het was op dat moment 13-5-2007 21.30 uur om toch een lcd met 10% korting te krijgen besloot ik een ander type te bestelen [wat ik dan ook gedaan heb].
wat schept nou mijn verbazing na 24.00 uur let op het is inmiddels 14-05-2007 staat de lcd tv die ik oorspronkelijk wilde kopen weer volop te koop en u begrijpt het al 10% duurder dan 13-5-2007.
daar ik s,morgens direct telefoonis contact hat met wehkamp bleek ook dat mijn dvd hdd rec niet in besteling stond dit werd als nog gedaan met de korting maar niet de 10% die voor dat weekend gelden want zo was het antwoord deze was er al van af nou blijk uit alles op de site dat er nergens 10% is afgetrokken wel meer maar dat was bekend .het ging teslotte om die 10%. de dame aan de telefoon wilde niet met mij in discusie gaan en heeft mij nog een fijne dag toe gewenst .
wat kan ik hier aan doen en hoe moet ik hier mee om gaan?
mikolai[/b]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |