| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Weigeren toegang
Weigeren toegang
Ik heb een vraag en ik hoop dat er iemand is die mij hierin kan helpen
Ik ben zelfstandig ondernemer, ik word al geruime tijd lastiggevallen door een bepaald persoon, dit gaat van haat en dreigmail tot een vermelding op zijn website. Ik heb ondertussen melding gemaakt bij de politie maar die zegt nu nog weinig te kunnen doen. Ik ben niet het enige slachtoffer, binnen mijn branche kent iedereen hem ondertussen en laten we zeggen dat ze er ook niet positief over spreken.
Binnenkort hebben we een open dag, ik heb die persoon vriendelijk doch dringend verzocht weg te blijven, maar hij heeft beloofd toch te komen
ik kan hem volgens hem niet weigeren omdat het een openbare aangelegenheid is, wat moet ik hier nou mee? ik weet zeker dat hij dit bezoek aan zal grijpen om mijn nog verder in diskrediet te brengen
Mocht ik hem weigeren dan wilde hij de landelijke pers erbij halen
(loze dreigementen, maar goed) we zien het wel.
Alvast bedankt!
Ik ben zelfstandig ondernemer, ik word al geruime tijd lastiggevallen door een bepaald persoon, dit gaat van haat en dreigmail tot een vermelding op zijn website. Ik heb ondertussen melding gemaakt bij de politie maar die zegt nu nog weinig te kunnen doen. Ik ben niet het enige slachtoffer, binnen mijn branche kent iedereen hem ondertussen en laten we zeggen dat ze er ook niet positief over spreken.
Binnenkort hebben we een open dag, ik heb die persoon vriendelijk doch dringend verzocht weg te blijven, maar hij heeft beloofd toch te komen
ik kan hem volgens hem niet weigeren omdat het een openbare aangelegenheid is, wat moet ik hier nou mee? ik weet zeker dat hij dit bezoek aan zal grijpen om mijn nog verder in diskrediet te brengen
Mocht ik hem weigeren dan wilde hij de landelijke pers erbij halen
(loze dreigementen, maar goed) we zien het wel.
Alvast bedankt!
-
Toolboy
Re: Weigeren toegang