| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Weigeren toegang
Weigeren toegang
Ik heb een vraag en ik hoop dat er iemand is die mij hierin kan helpen
Ik ben zelfstandig ondernemer, ik word al geruime tijd lastiggevallen door een bepaald persoon, dit gaat van haat en dreigmail tot een vermelding op zijn website. Ik heb ondertussen melding gemaakt bij de politie maar die zegt nu nog weinig te kunnen doen. Ik ben niet het enige slachtoffer, binnen mijn branche kent iedereen hem ondertussen en laten we zeggen dat ze er ook niet positief over spreken.
Binnenkort hebben we een open dag, ik heb die persoon vriendelijk doch dringend verzocht weg te blijven, maar hij heeft beloofd toch te komen
ik kan hem volgens hem niet weigeren omdat het een openbare aangelegenheid is, wat moet ik hier nou mee? ik weet zeker dat hij dit bezoek aan zal grijpen om mijn nog verder in diskrediet te brengen
Mocht ik hem weigeren dan wilde hij de landelijke pers erbij halen
(loze dreigementen, maar goed) we zien het wel.
Alvast bedankt!
Ik ben zelfstandig ondernemer, ik word al geruime tijd lastiggevallen door een bepaald persoon, dit gaat van haat en dreigmail tot een vermelding op zijn website. Ik heb ondertussen melding gemaakt bij de politie maar die zegt nu nog weinig te kunnen doen. Ik ben niet het enige slachtoffer, binnen mijn branche kent iedereen hem ondertussen en laten we zeggen dat ze er ook niet positief over spreken.
Binnenkort hebben we een open dag, ik heb die persoon vriendelijk doch dringend verzocht weg te blijven, maar hij heeft beloofd toch te komen
ik kan hem volgens hem niet weigeren omdat het een openbare aangelegenheid is, wat moet ik hier nou mee? ik weet zeker dat hij dit bezoek aan zal grijpen om mijn nog verder in diskrediet te brengen
Mocht ik hem weigeren dan wilde hij de landelijke pers erbij halen
(loze dreigementen, maar goed) we zien het wel.
Alvast bedankt!
-
Toolboy
Re: Weigeren toegang
Tja das moeilijk.
In het vervolg alleen genodigden binnen laten.
Als het open dag is mag u niemand weigeren als de desbetrefende persoon amok gaat maken direct laten verwijderen door de politie.
In het vervolg alleen genodigden binnen laten.
Als het open dag is mag u niemand weigeren als de desbetrefende persoon amok gaat maken direct laten verwijderen door de politie.
wat bedoel je precies met openbare gelegenheid. Ik weet niet of het vanuit een bedrijf of instelling die open dag is georganiseerd. Maar als ondernemer bv ben je vrij om iemand toe of niet toe te laten tot het pand.
dus houdt dat maar in gedachte.
dus houdt dat maar in gedachte.
Je kan m ook vertellen dat u een paar gasten hebt uitgenodigd die hem graaaag zouden willen ontmoeten en m ook graaaaaag even willen vertellen hoe u over m denkt. Kijken of ie dan nog durft.
Wij hebben zelf een paar eigen zaken en ook van die idioten aan de deur gehad maar met een fijn dreigement de andere kant op, willen ze nog wel eens rechtsomkeer maken.
Laat je in ieder geval niet op de kop zitten en nodig een paar kleerkasten uit die hem er dringend gaan uitzetten als hij voet over de drempel zet. Het is jouw zaak dus maak jij uit wie er binnenkomt.
De grootste schreeuwer heeft niet altijd gelijk hoor, laat je niet intimideren door wat zo iemand zegt.
Wij hebben zelf een paar eigen zaken en ook van die idioten aan de deur gehad maar met een fijn dreigement de andere kant op, willen ze nog wel eens rechtsomkeer maken.
Laat je in ieder geval niet op de kop zitten en nodig een paar kleerkasten uit die hem er dringend gaan uitzetten als hij voet over de drempel zet. Het is jouw zaak dus maak jij uit wie er binnenkomt.
De grootste schreeuwer heeft niet altijd gelijk hoor, laat je niet intimideren door wat zo iemand zegt.
-
Captain Pervert
Openbare gelegenheid of niet, volgens mij mag iedereen huisregels stellen.
Mocht een dergelijk persoon binnenkomen: sommeren het pand te verlaten. Zo niet: eruit laten zetten en aangifte doen van huisvredebreuk/lokaalvredebreuk.ik heb die persoon vriendelijk doch dringend verzocht weg te blijven, maar hij heeft beloofd toch te komen
-
seagoing racer2
beste
is dit soms henk bouwhuis?
is dit soms henk bouwhuis?
Heeft de persoon een reden om je zwart te maken of is het willekeurig?