LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft ervaring met "Marketing at home"

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ronxp

Wie heeft ervaring met "Marketing at home"

Ongelezen bericht door ronxp »

Gezien mijn vrouw ziek is ben ik opzoek naar een baan die ik vanuit huis kan doen. Nu kwam ik het bedrijf marketing at home toevallig tegen op internet. Je moet dan afspraken maken voor hypotheken,pensioenen,verzekeringen,woningonderhoud,of de advertentie verkoop van business cards. Wie heeft er ervaring met dit bedrijf of weet van horen zeggen hoe dit bedrijf in elkaar zit. Komen ze hun beloftes wel na? betalen ze wat ze zeggen?Ze bestaan nu zo'n 3 jaar, staat in de brochure.
De site van dit berdijf is: www.telemarketingathome.com
Alleen reageren als je echt weet hoe het zit niet van die nonsens verhalen.

Gast

Re: Wie heeft ervaring met "Marketing at home"

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb daar een paar jaar geleden contact mee gehad om dezelfde reden als u opgeeft. Mijn vrouw is ook ziek. Omdat ik toen een WW-uitkering had, heb ik het niet gedaan.

Omdat je als ondernemer werd beschouwd en als er geen werk meer was voor je kon je niet meer terugvallen op de sociale wetten. Je moet jezelf dan verzekeren tegen ziekte etc.

Aangezien ik een 50+ ben, waren die premies niet te betalen. Boven de 50 kon je alleen bij het GAK zo'n verzekering afsluiten.

Succes verder.

Gesloten