LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Winkelwijs

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Willem de Wolf

Winkelwijs

Ongelezen bericht door Willem de Wolf »

Op 1 juni 2006 heb ik een softwarebestelling gedaan bij Winkelwijs.nl van 419,90 euro en betaald met Rabo iDEAL:

Geachte Klant,

Bedankt voor uw betaling met iDEAL. Op uw verzoek ontvangt u
onderstaande bevestiging van uw betaling:

Naam begunstigde DYNAMIC CONSULT HOLD BV
Rekeningnummer 4806.86.262
Bedrag EUR 419,90
Omschrijving 231916
Betalingskenmerk 231916
Datum en tijd 1 juni 2006 09:08
Referentienummer 0030615290641146

Tot op heden heb ik niets ontvangen en heb al diverse malen toegezegd gekregen dat mijn geld teruggestort wordt. Hier is mijns inziens spake van oplichting.

Kan RADAR iets aan deze internetfraude doen?

Gaarne vernemend,

Willem de Wolf

Dilbert29

Re: Winkelwijs

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Nee dat moet je zelf doen denk ik. Je had je geld kunnen storneren, maar je kunt het bedrijf ook gewoon een brief sturen en daarin je eis neerleggen, Geef ze een redelijke termijn om aan je verzoek te voldoen. Doen ze het niet, dan schakel je een advocaat in.

Willem de Wolf

Re: Winkelwijs

Ongelezen bericht door Willem de Wolf »

Dag Dilbert,

Dank voor de reactie. Storneren kan volgens mij niet. Ik heb inmiddels een claim gelegd bij de curator, mr. A. Oomen. Naar het schijnt is Winkelwijs.nl failliet. Ik heb de curator gevraagd alsnog te leveren uit de failliete boedel en een onderzoek in te stellen naar fraudeuleus handelen van R. van Drongelen, die achter Winkelwijs zit.
Ik heb gekocht op 1 juni jl., terwijl hij wist dat hij niet (meer) kon leveren en hem een faillissement boven het hoofd hing. Ondanks die kennis hield hij de site gewoon in de lucht om arme mensen zoals ik te plukken. Ik noem dat ordinaire diefstal! Ik wil dit op breder terrein aankaarten, omdat op deze manier handelen via internet wel erg onder druk komt te staan. Er moet een fonds komen voor gedupeerden van fraudeurs!

mvG

Willem

Gesloten