LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wishou foto/kaarten niet bezorgt

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
corner

Wishou foto/kaarten niet bezorgt

Ongelezen bericht door corner »

Ik heb een klacht over Wishou.

Voor oud en en nieuw, heb ik 47 foto/kaarten besteld bij Wishou met behulp van een excel adresseen lijst en 20 losse de zelfde foto/kaarten zonder adres. Totaal iets van € 67,- Euro. De kaarten zouden op 2 januari 2007 bezorgd worden. Zo gezegd zo gedaan, bestelt en bestel bevestiging ontvangen, zelfs een agenda voor de moeite. Echter 2 januari 2007 geen kaartjes.
Daarover direct, de dagen na 2 januari 2007 meerdere (5x) gemaild, om te pogen kontakt te krijgen en de kaarten z.s.m. alsnog bezorgd echter tot nu (m.u.v. een automatische bevestiging) zelfs geen antwoord gekregen.

Ter informatie, ik heb gemaild met [email protected] kopieën verstuurd naar de klanten service, klantenservice-voorthuis.tntpost.nl en ga nu zelfs schriftelijk de klacht naar TNT Post BV Afdeling Wishou Postbus 99180 8900 NA LEEUWARDEN sturen.

Hoezo leuk, stuur een kaartje!

Heeft iemand een goede raad?

Corner

raafje

Re: Wishou foto/kaarten niet bezorgt

Ongelezen bericht door raafje »

Ik had ook een wishou verstuurd naar mijn nichtje en die is nooit aangekomen. Je kan mailen wat je wil je krijgt geen antwoord.
Ik heb gebeld met iemand in Leeuwarden en die mevrouw zegt doodleuk: "Ja dat kan nu eenmaal gebeuren en dat gebeurt ook met gewone kaarten die komen ook niet altijd aan" Wat kun je met zo'n antwoord. Ik wens jou veel succes met het nog verkrijgen van de bestelde kaarten maar zie het somber in. Heb je ze al betaald?
Dus ik weet niet wat je nog zou kunnen doen, Sorry.........

raafje

ashleym

Ongelezen bericht door ashleym »

wat betreft klachen bij tnt helpt niet veel krijg een berichtje terug met de mededeling sorry dat is vervevelend maar kunnen het niet meer achterhalen en we zullen het in de gaten houden heb dit nu al twee keer mee gemaakt een keer met een pakje en een ker met een brief wat een aanmaning was over iets wat ik moest betalen maar dat allang betaald was en moest daar voor naar het katongerecht komen waar alles is op gelost maar het is toch verveld maar excuses homaar

BZ'tje

Ongelezen bericht door BZ'tje »

Ja, inderdaad!!! :?
Een hele tijd geleden heb ik een kaartje met 'eigen' foto naar mijn opa verstuurd, maar die heeft hij ook nooit mogen ontvangen.
Wel betaald natuurlijk, heb er helemaal niet meer aan gedacht, totdat ik het hier op dit forum las...
Tja, voor mij is het te laat, ze kunnen een paar dagen na die tijd al niks meer voor je doen, laat staan na een paar maanden! :(

corner

Nee ik heb ze nog(?) niet betaald.

Vervelende bij www.wishou.nl is dat je je rekening nummer moet geven en een 'éénmalige goedkeuring voor afschrijving van het getoonde bedrag'.
Dus als de kaarten alsnog verschijnen, wordt ook het bedrag alsnog afgerekend, ook als je dat (door de te late levering) niet meer wil.

Wat me nu het meest ergert naast het niet leveren, dat de TNT op geen een manier reageert. Ik heb namelijk direct, na het niet bezorgen, gereageerd via de email zoals omschreven in de Algemene voorwaarden van TNT, mede in de hoop dat de kaarten alsnog, vlug, bezorgd konden worden.

Maar helaas, niets gezien of gehoord, ik geef het echter nog niet op.

Wie weet volgen nog meer reacties?

Groet, Corner

Miss M

Ongelezen bericht door Miss M »

Heb een paar weken geleden eens via een 'gratis' site 2 wishous verzonden. Allebei keurig aangekomen, precies zoals ik ze gemaakt heb. Heb er dus geen vervelende ervaringen mee.

Maar als ik het goed begrepen heb, heb je dus de 67 euro nog niet betaald? En de kaarten zijn ook nog niet boven water? Heb je wel een bevestiging per mail ontvangen? Kan me herinneren dat ik een tijdje moest zoeken op de site voordat ik de opdracht ook daadwerkelijk verzonden had. Het had iets te maken met het invoeren van de adressen. Misschien is in jouw geval daarmee ook iets niet goed gegaan.

corner

Hallo Miss M,

Ook ik had eerst een goede indruk, dit was namelijk de derde maal dat ik een opdracht aan Wishou gaf. Dat was met 1 of 2 kaarten en die werden keurig op tijd bezorgd.

Inmiddels zijn de kaarten 9 dagen te laat bezorgd en zijn de kosten van mijn rekening afgeschreven. Zou je zeggen maar 9 dagen, maar het was toch echt de bedoeling dat ze op 2 jan 2007 werden bezorgd als nieuw jaar wens etc.

Ik heb inderdaad een bevestiging gekregen na mijn opdracht, met dat de kaarten op 2 januari 2007 zouden worden bezorgd.

Nadat ik er achter kwam dat de kaarten niet werden bezorgd op de afgesproken datum, heb ik direct gereageerd, volgens de voorwaarden via een email adres Ja niet één maal maar vijf dagen achter elkaar. Om te proberen de kaarten als nog op tijd te laten bezorgen. Nou is daar geen één reactie op gekomen of een poging daartoe. Dat vooral ergert me nu enorm. Nadat de kaarten zijn bezorgd heb ik alle zeilen bij gezet en is me gelukt via de telefoon, (na ik weet niet hoelang te hebben gewacht met 'alle lijnen zijn bezet, even geduld a.u.b.' Waarna de persoon waar ik e.e.a. aan had uitgelegd, me begreep en me ging doorverbinden. Was ik weer de klos en daar ging die weer 'alle lijnen zijn bezet, even geduld a.u.b. ') de letterlijke tekst was toen 'ik vind het vervelend voor u maar u kunt een klacht indienen en restitutie vragen bij TNT klanten service antw nr 6560 8900 RZ Leeuwarden.

En dat ben ik nu aan het doen. Ik hoop natuurlijk dat ik daar dan resultaat boekt.

Groet, Corner

Gesloten