LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.generalplaza.com

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Re: www.generalplaza.com

Ongelezen bericht door Gast »

Hmm... Nog steeds niet geaccepteerd dat je je zin toch niet krijgt?
Ik hoef mijn zin niet te krijgen, zou niet weten waarom en om mij pissig te krijgen, daar is meer voor nodig dan die onzinnige uitlatingen van jou, lafaard.

Groetjes, :wink:

Gast

Ik hoef mijn zin niet te krijgen, zou niet weten waarom en om mij pissig te krijgen, daar is meer voor nodig dan die onzinnige uitlatingen van jou, lafaard.
O, nu worden feiten weer uitlatingen? Dacht het niet. Degene die op zijn website én hier de boel heeft verne*ukt ben jij, niet ik.
Tja, ik begrijp je wel. Je kunt gewoon niet anders...... :lol:

Gast

En ik maar denken, dat we VREDE hadden met elkaar? :lol:

Gast

O, nu worden feiten weer uitlatingen? Dacht het niet. Degene die op zijn website én hier de boel heeft verne*ukt ben jij, niet ik.
Nou, jij ook weer blij, nu rot maar op... Lafaard!

Groetjes, :wink:

Gast

verzieken

jullie verzieken de trosradarforum, dat is veel erger luillebal!
trosradar zelf zijn ook knuppels dat ze deze topic openhouden.

reiziger.

Ongelezen bericht door reiziger. »

Nu, dan wil ik voordat dit opslot gaat, iedereen hele fijne kerstdagen en een gezond en reislustig nieuwjaar toe wensen.

Met name en in het bijzonder, Nel, Louis2 en nog wel een paar anderen, die dat zelf wel weten. En niet te vergeten de lieden van Generalplaza en de redactie van dit TROS forum.

Reiziger 8) :wink:

Gesloten