LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.wereld.nl webgroepen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Det

www.wereld.nl webgroepen

Ongelezen bericht door Det »

Bij wereld.nl heb je de mogelijkheid gratis een eigen webgroep te maken. Leuk zou je denken.
Het probleem is echter dat als er programmatechnisch iets mis gaat je kan blijven reclameren maar er wordt geen enkel gehoor aan gegeven. Wereld.nl beheert de sites van de webgroepen, je hebt beperkte toegang tot bepaalde zeer sumiere programma's.
Inmiddels is onze webgroep vrij groot geworden maar er zijn veel zaken die niet goed functioneren wat er toe bijdraagt dat leden geirriteert raken en/of opstappen.
Nieuwe leden staan niet meer geregistreerd waardoor je nauwelijks contact met ze op kan nemen tenzij ze zich zelf melden op de site. Oook een voorbeeld van slecht functioneren is het forum waar alle bijdragen door elkaar heen lopen, ze zijn niet gesorteerd op datum of niets. Andere webgroepen die het zeer goed deden zijn genoodzaakt geweest om te stoppen omdat ze zeer afhankelijk waren van dit forum. Ik heb op velerlei manieren geprobeerd om dingen veranderd te krijgen maar ik krijg niet of nauwelijks antwoord. Eén keer heb ik 30 dezelfde mailtjes naar ze gestuurd en toen kreeg ik antwoord.
Wereld.nl maakt ook smulweb, vrouwzijn e.d. onder eigen beheer, die functioneren wel goed maar de webgroepen bestaan niet voor hen. Regelmatig komt het ook voor dat de de site wegens een technische storing niet te bereiken is enz.
Mijn vraag is: Kan je op een of andere manier wereld aanklagen vanwege negeren van de webgroepen?

Gast

Re: www.wereld.nl webgroepen

Ongelezen bericht door Gast »

Denk het niet.
Het is gratis !

Dan kan je niet klagen.

det

Ongelezen bericht door det »

Dan moeten ze het ook niet aanbieden denk ik dan.

Ik kreeg van iemand de melding dat het waarschijnlijk om het aantal hits gaat dat daarvoor geld wordt ontvangen dus.... hoe meer webgroepen, hoe meer hits. Maar als het zo doorgaat blijt er geen webgroep meer over en dag hits.

Bernadet

Remi

Ongelezen bericht door Remi »

Heb je dit ook op de kassa site gpelaatst? :)
Ik vind dat forum daar te ingewikkeld in elkaar gezet en slecht navigeerbaar. Ook heb ik het idee dat he tniet vlekkeloos werkt.

trappist

Ongelezen bericht door trappist »

wereld.nl is een aantal maanden geleden failliet gegaan en door een ander bedrijf voortgezet, misschien is dat de oorzaak van de verminderde support!

Gesloten