LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zonnescherm

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Theo Mulders

Zonnescherm

Ongelezen bericht door Theo Mulders »

Beste medeslachtoffers,

Ik heb een probleem met de sensoren waardoor ons scherm na wat wind scheef kwam te hangen.

Ondertussen, na 2 telefoontjes te hebben gepleegd, heb ik nog steeds niets vernomen vanuit Alphen a/d Rijn. Dit had 15 of 16 juli moeten plaatsvinden.

De collega ( monteur) bleek ziek te zijn maar goed, het wil nog niet. Nu is het zo, ( zoals vanmorgen het geval) dat het scherm uitvalt als het begint te waaien.

Wie heeft er advies. Mijn Knikarmscherm is genaamd: Opaal met een Technocube bediening.

Met vriendelijke groet,

Theo Mulders

grassprietje

Re: Zonnescherm

Ongelezen bericht door grassprietje »

Ik denk dat er in de aansluiting iets niet goed zit; Als de zon en windmeter van Somfy is volg dan onderstaande link:
http://www.somfy.com/bx/download.cfm?file_id=6687

S6

Wheeler

Ongelezen bericht door Wheeler »

Is er iets gezegd over Somfy?

grassprietje

Ongelezen bericht door grassprietje »

Is er iets gezegd over Somfy?
Blijkbaar heb jij er meer verstand van als ik. Theo Mulders heeft het over een technotube bediening, technotube is een door Contrason verzonnen naam voor motoren uit waarschijnlijk China. Theo Mulders geeft aan dat hij een systeem heeft dat op zon en wind reageert en dit niet doet zoals het behoort te doen. Het is mogelijk dat hij een zon en windmeter van Somfy heeft, jawel technotube en Somfy kunnen gecombineerd worden, daarom geef ik een link naar de installatie en gebruikshandleiding. Door dit soort opmerkingen schiet Dhr. Mulders niet veel op, maar schijnt wel normaal te zijn op dit forum. Elkaar lekker onderuit proberen te halen en vergeten on-topic te reageren.

Gesloten