LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zonnet heet nu vercatel

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ingrid van de kamp

zonnet heet nu vercatel

Ongelezen bericht door ingrid van de kamp »

wie heeft zich via een telefoontje van zonnet om via hun veel goedkoper te gaan bellen en veel duurder uit was?
In april belden ze mij en ik was zo stom om erop in te gaan.
Kreeg gee enkele aanmelding of ietsTot ik mij bankafrekening in december kreeg.Ondanks een vakantie in die maand was mij rekening veel hoger dan van kpn in 2 maanden.Telefoontjes die peperduur zijn daar werd ik niets wijzer van en ook e mailtjes haalden niets uit.
Ze beweerden dat ik ook a.d.s.l. had van hun terwijl ik geen eens ooit iets van ze had ontvangen.Dat lag aan mij provider planet volgens de helpdesk.Heb me toen aan kpn gewend maar ook dat duurde een eeuwigheid tot ik weer via hun kon bellen .Nu sinds 6 mei is dit eindelijk gelukt.Ik wil iedereen waarschuwen ga hier niet op in en is er nog iemand in getrapt? :?:

puma73

Re: zonnet heet nu vercatel

Ongelezen bericht door puma73 »

Ik vind je bericht erg wazig en onduidelijk.

Je bent benaderd in april zeg je welk jaar?

Vervolgens heb je het over bankafschriften van december. daar zit 8 maanden tussen. Wazig

Je zit volgens mij gewoon een eind uit je nek te kletsen of je hebt de boel belazerd bij versatel.

Dat je ADSL hebt bij hun kan wel kloppen dat hoort er namelijk bij.

Ben al 3 jaar tot tevredenheid abonnee bij (Zonnet) Versatel. Maak gebruik van hun bel voordelig onbeperkt abonnement waarbij je gratis naar alle vaste nummers in Nederland kunt bellen. Je moet alleen geen mobie;e nummers bellen met dat abonnement, want dat is duur.

Dus ikdenk dat je de zaken maar eens goed op een rijtje moet zetten waar je de mist in bent gegaan.

ingrid van de kamp

Re: zonnet heet nu vercatel

Ongelezen bericht door ingrid van de kamp »

ik ben benaderd april 2004 per telefoon en heb nooit meer iets gehoord of gezien van zonnet tot in dec.2004 automatisch hoge bedragen zijn afgeschreven die ik nppot verbruikt kan hebben zeker niet in oktober toen was ik er maar 2 weken.Het klinkt misschien verwarrend maar ik heb dus nooit maar een behoorlijk antwoord op mijn vragen gekregen dat vindt ik nog het ergste.Als je dan al voor veel geld omdat je al zo lang moet wachten niet behoorlijk te woord wordt gestaan is dat toch heel erg.Natuurlijk zijn er ook tevreden klanten dat geloof ik best maar voor mij zeer zeker niet.

Gesloten