LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zowel contract met Oxxio als Budget aangegaan

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
brenda v.

Zowel contract met Oxxio als Budget aangegaan

Ongelezen bericht door brenda v. »

In november ben ik verhuisd, ik heb mij toen aangemeld bij Oxxio voor energie met een bedenktijd van 2 weken, binnen 2 weken kwam Budget energie met een beter aanbod daarbij zouden zij de overstap regelen, prima zou je zo zeggen! Eind december incasseren Oxxio de maand termijn en krijg ik een mail met de eind nota van Budget energie met een boete van 250 euro wegens contract breuk. Na meerder telefoontje met beide partijen blijkt nu dat budget energie de opzegging naar een verkeerd e-mail adres te hebben gestuurd volgens oxxio dus ben ik klant bij oxxio budget energie laat nog maar op 1 manier van zich horen middels aanmaningen dat ik de boete moet betalen om niet zonder gas en stroom te komen zitten was ik genoodzaakt om de maand termijn bij oxxio te gaan betalen! Hoe kom ik van dit probleem af nogmaals meerdere berichten gestuurd naar budget energie maar geen enkele reactie vernomen , hoe los ik dit op!!

berndv

Re: Zowel contract met Oxxio als Budget aangegaan

Ongelezen bericht door berndv »

brenda v. schreef:
22 jan 2020 12:31
In november ben ik verhuisd, ik heb mij toen aangemeld bij Oxxio voor energie met een bedenktijd van 2 weken, binnen 2 weken kwam Budget energie met een beter aanbod daarbij zouden zij de overstap regelen, prima zou je zo zeggen!
Dus binnen 2 weken nadat u het contract heeft getekend heeft u gebruik gemaakt van uw herroepingsrecht? En hoe heeft u bij Oxxio aangegeven dat u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht?

TJa, als de oorzaak ligt in het feit dat Budget de opzegging naar een verkeerd mailadres van oxxio heeft gestuurd, wat mij erg sterk lijkt, dan zult u zich tot budget moeten wenden om dit op te lossen.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dus u had zich bij Budget Energie ook nog een driejarig contract aan laten smeren, dat u € 250,00 boete krijgt?

Als Budget Energie werkelijk niet correct opgezegd heeft, kunt u zich tot de geschillencommissie wenden.

Kolibrie

Ongelezen bericht door Kolibrie »

Ik begrijp het niet goed.
U sluit eerst een contract met Oxxio, daarna met Budget energie.
Dus Budget energie moet het contract bij Oxxio opzeggen.
Nu krijgt u van Budget energie een eindafrekening met boete.
Wie heeft het contract bij Budget energie dan opgezegd, Oxxio toch niet want u wilde dat betere contract van Budget energie?
Welke leverancier had u in uw vorige woning en kon u die zonder boete opzeggen?

Gesloten