LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beloofde Senseo-pads bij nieuw apparaat nooit ontvangen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
H.Stend

Beloofde Senseo-pads bij nieuw apparaat nooit ontvangen

Ongelezen bericht door H.Stend »

September j.l. heb ik via een advertentie in de Kampioen van de ANWB een Senseo koffiezet apparaat besteld. Bij dit apparaat zoude twee glazen en honderd koffiepads geleverd worden. De glazen heb ik ontvangen, maar de pads niet.
26/9 gebeld met Philips Consumer Care. Deze beloofde de pads na te sturen. Is niet gebeurd.
11/10 Weer gebeld. Men beloofde contact met mij op te nemen. Is niet gebeurd.
18/10 Krijg ik na een telefoontje van mij, een e-mail met het bericht dat mijn klacht is doorgegeven aan de betreffende afd.
31/10 Krijg ik na een telefoontje van mij, een e-mail, waarin mij beloofd word mijn klacht weer door te zetten naar de betreffende afd.
15/11 Krijg ik na een nieuw telefoontje van mij, een e-mail van ene Ricardo van Philips Consumer Care met de tekst "tm 16:00". verder niets.
28/11 Heb ik een e-mail gestuurd naar Philips Consumer Care (ik heb inmiddels een ref. nr.) waarop ik géén antwoord meer krijg.
Nu weet ik via de sociale media, dat meer mensen deze klacht hebben en vind ik dat er nú wel eens wat meer aandacht aan geschonken mag worden.
:evil:
Laatst gewijzigd door Radar op 12 dec 2017 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

sjohie

Re: Beloofde Senseo-pads bij nieuw apparaat nooit ontvangen

Ongelezen bericht door sjohie »

H.Stend schreef:September j.l. heb ik via een advertentie in de Kampioen van de ANWB een Senseo koffiezet apparaat besteld. Bij dit apparaat zoude twee glazen en honderd koffiepads geleverd worden. De glazen heb ik ontvangen, maar de pads niet.
26/9 gebeld met Philips Consumer Care. Deze beloofde de pads na te sturen. Is niet gebeurd.
18/10 Krijg ik na een telefoontje van mij, een e-mail met het bericht dat mijn klacht is doorgegeven aan de betreffende afd.
31/10 Krijg ik na een telefoontje van mij, een e-mail, waarin mij beloofd word mijn klacht weer door te zetten naar de betreffende afd.
15/11 Krijg ik na een nieuw telefoontje van mij, een e-mail van ene Ricardo van Philips Consumer Care met de tekst "tm 16:00". verder niets.
28/11 Heb ik een e-mail gestuurd naar Philips Consumer Care (ik heb inmiddels een ref. nr.) waarop ik géén antwoord meer krijg.
Nu weet ik via de sociale media, dat meer mensen deze klacht hebben en vind ik dat er nú wel eens wat meer aandacht aan geschonken mag worden.
Da's inderdaad knap waardeloos, ik zou het op de officiële socialmedia kanalen van Philips/Senseo en de ANWB aanhankelijk maken, de mensen die dát in de gaten houden kunnen nog wel eens een interne afdeling wakkerschudden.

HADES2001

Ongelezen bericht door HADES2001 »

sjohie schreef:
H.Stend schreef:September j.l. heb ik via een advertentie in de Kampioen van de ANWB een Senseo koffiezet apparaat besteld. Bij dit apparaat zoude twee glazen en honderd koffiepads geleverd worden. De glazen heb ik ontvangen, maar de pads niet.
Da's inderdaad knap waardeloos, ik zou het op de officiële socialmedia kanalen van Philips/Senseo en de ANWB aanhankelijk maken, de mensen die dát in de gaten houden kunnen nog wel eens een interne afdeling wakkerschudden.
de kanalen van philips/senseo en de anwb.. waarom de anwb als ik vragen mag?

en sluit me er bij aan waardeloos dit, gewoon posten op hun facebook en twitter hopelijk brengt dat nog iets in beweging (meeste bedrijven vrezen social media negativiteit). juridische stappen lijken me niet zinvol.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Maar waar is dit besteld? Deze is of van de ANWB, Philips of van een externe partij die adverteerde in de Kampioen.

lenyenfred

Ongelezen bericht door lenyenfred »

Beste H. Stend,
U dient te klagen bij diegene, waar u het apparaat met die toezegging heeft gekocht en betaald. Zij zijn verantwoordelijk !!!
Veel succes, hoop, dat het toch nog voor elkaar komt.

Lenny2011

Ongelezen bericht door Lenny2011 »

U zou voor de gein eens moeten kijken op www.klacht.nl hoeveel klachten er over Philips zijn, niet alleen over de produkten zelf maar ook over het (gebrek aan) contact met Philips als er iets mis is! Wat opvalt is dat er een zeer laag oplossingspercentage is, sommige klachten zijn 'in behandeling' maar opgelost wordt er weinig! Persoonijk zou ik geen moeite meer doen voor die beloofde koffiepads en de eer aan mezelf houden! Dit gedoe kost alleen maar ergernis en energie! Ik duim voor u dat uw Senseo het blijft doen! :lol:

Gesloten