26/9 gebeld met Philips Consumer Care. Deze beloofde de pads na te sturen. Is niet gebeurd.
11/10 Weer gebeld. Men beloofde contact met mij op te nemen. Is niet gebeurd.
18/10 Krijg ik na een telefoontje van mij, een e-mail met het bericht dat mijn klacht is doorgegeven aan de betreffende afd.
31/10 Krijg ik na een telefoontje van mij, een e-mail, waarin mij beloofd word mijn klacht weer door te zetten naar de betreffende afd.
15/11 Krijg ik na een nieuw telefoontje van mij, een e-mail van ene Ricardo van Philips Consumer Care met de tekst "tm 16:00". verder niets.
28/11 Heb ik een e-mail gestuurd naar Philips Consumer Care (ik heb inmiddels een ref. nr.) waarop ik géén antwoord meer krijg.
Nu weet ik via de sociale media, dat meer mensen deze klacht hebben en vind ik dat er nú wel eens wat meer aandacht aan geschonken mag worden.
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)