Ook geblokkeerd op Vinted. In geen geval was ik me bewust van mijn frauduleuze advertentie. Maar deze werd wel als zodanig aangemerkt. Alleen automatische berichten dat ik geblokkeerd ben. Geen hoor of wederhoor. Geen tweede kans. Het Nederlandse rechtssysteem is milder.
Mag een bedrijf dit doen?
Blokkering van verkoopplatform Vinted
Bettyboobs
vindt dit leuk
-
Re: Blokkering van verkoopplatform Vinted
Vinted is een vreselijk incompetent Selling website
Ik plaats een originele jas van Moncler met foto s van de tags binnen in de jas zelfs met een qr code die leid naar de originele websitebezoek van Moncler
Ik werd direct geblokkeerd e-mail gestuurd naar legal@vinted.com nogmaals alle labels in de mail en krijg na 3 dagen een standaard mail dat ze er geen informatie over geven
Echt walgelijk en dan de reactie s dat mensen via Vinted nep hebben gekocht
ik ga nu maar eens kijken of ik de nepperds eruit kan filteren en er officieel melding van maken dat Vinted nep artikelen verkoopt!
Ik plaats een originele jas van Moncler met foto s van de tags binnen in de jas zelfs met een qr code die leid naar de originele websitebezoek van Moncler
Ik werd direct geblokkeerd e-mail gestuurd naar legal@vinted.com nogmaals alle labels in de mail en krijg na 3 dagen een standaard mail dat ze er geen informatie over geven
ik ga nu maar eens kijken of ik de nepperds eruit kan filteren en er officieel melding van maken dat Vinted nep artikelen verkoopt!
-
Ben ik de enige die denkt dat Vinted gewoon niet een soort Marktplaats wil worden met veel te veel handelaren en sjacheraren en niet bang is mensen die niet aan hun doelgroep profiel voldoen actief te ontmoedigen?
NeoDutchio
vindt dit leuk
Goedenavond,
Ik heb ook soortgelijke klacht over Vinted. Mijn account is uit het niets permanent geblokkeerd. Ik krijg alleen maar automatisch gegenereerde berichten van Vinted terug zonder opgave van reden.
Ik zit ook al jaren op het platform en heb meer dan 100 vijf sterren beoordelingen, ik baal ontzettend dat ik niet meer op mijn account kan.
Is het bij iemand hier uiteindelijk wel gelukt om het account te laten deblokkeren?
Ik heb ook soortgelijke klacht over Vinted. Mijn account is uit het niets permanent geblokkeerd. Ik krijg alleen maar automatisch gegenereerde berichten van Vinted terug zonder opgave van reden.
Ik zit ook al jaren op het platform en heb meer dan 100 vijf sterren beoordelingen, ik baal ontzettend dat ik niet meer op mijn account kan.
Is het bij iemand hier uiteindelijk wel gelukt om het account te laten deblokkeren?
Bettyboobs schreef: ↑29 jan 2024 23:41Vinted is een vreselijk incompetent Selling website
Zal dit niet het probleem kunnen zijn?Pro-gebruikers mogen niet:
een groot aantal gloednieuwe artikelen verkopen, inclusief artikelen met labels