"O, u heeft een heel verkeerd artikel teruggestuurd, dat we niet eens verkopen? Dat gaat gewoon in de afvalcontainer." Ik denk niet dat klanten dat graag horen, of accepteren.
Ik vermoed, dat het call center in theorie wel een melding in het systeem kan zetten. Ik vermoed ook dat de werkdruk zo hoog is, dat de retourmedewerker gewoon geen tijd krijgt om er iets mee te doen. Misschien gaan dit soort artikelen nog in een rolcontainer "nader uit te zoeken", maar dat er in de praktijk niks mee gebeurt.
Scherpe prijzen, geen of lage verzendkosten, gratis retourzenden: ook bij efficiënt ingerichte processen (vaak over de rug van werknemers) is decrek er wel een keer uit.
bol.com retour is zoekgeraakt
Dirkie
vindt dit leuk
Re: bol.com retour is zoekgeraakt
Van wie heb je die ontvangstbevestiging?benjamin1979 schreef: ↑18 jul 2023 08:53Dus ik weer contact opnemen met bol.com. Antwoord: Ze hebben nooit iets ontvangen!
Terwijl ik hun eigen retourlabel heb gebruikt, en een bevestiging heb ontvangen van ontvangst.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 30 jun 2023 12:19
Re: bol.com retour is zoekgeraakt
Van bol.comalfatrion schreef: ↑26 jul 2023 13:49Van wie heb je die ontvangstbevestiging?benjamin1979 schreef: ↑18 jul 2023 08:53Dus ik weer contact opnemen met bol.com. Antwoord: Ze hebben nooit iets ontvangen!
Terwijl ik hun eigen retourlabel heb gebruikt, en een bevestiging heb ontvangen van ontvangst.

Re: bol.com retour is zoekgeraakt
Ja, dit is de bevestiging dat het pakket is ontvangen. Niet de bevestiging dat het juiste artikel is ontvangen. (Dat is pas na controle)
Re: bol.com retour is zoekgeraakt
Bol.com stelt dat ze geen pakket hebben ontvangen, maar hebben zelf een ontvangstbevestiging afgeven. Dit zijn beiden partijverklaring en kan daarom geen bewijs zijn in het voordeel van Bol.com, maar wel in haar nadeel. Benjamin staat daarom sterk in zijn zaak.