Goed.....zorg ik stokbrood met kruidenboter en het mooie weer.iemand die ook wil afspreken en het stokbrood meeneemt
![Cool 8)](./../images/smilies/icon_cool.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Goed.....zorg ik stokbrood met kruidenboter en het mooie weer.iemand die ook wil afspreken en het stokbrood meeneemt
Zo werkt het dus niet. In de bus mag je ook geen friet gaan zitten eten, ook al zou dit jouw eigen keus zijn. Zo zijn de regels nu eenmaal en die heb je te accepteren. Als iemand die niet wil accepteren dan moet die persoon niet naar dat concert gaan of in die bus gaan zitten.Ik vind namelijk dat het iedereen zijn eigen keus is of en waar je wat eet!
Sorry, maar dan moeten ze niet gaan. Ik ben eens naar een Formule 1 race geweest in Spa. 200 Euro voor 2 dagen, patatje 5 euro, broodje hamburger 5 euro. Ja, duur, maar dat weet ik van te voren. Als ik het niet wil betalen, dan zou ik niet gaan.Voor veel mensen zijn de consumpties ter plekke gewoon veel te duur tot zelfs a-sociaal duur.
Als je aangeeft dat je er een bepaalde reden is dat je wat meeneemt, zullen ze in de meeste gevallen niet moeilijk doen. Ik moet zelf ook altijd wat water bij me hebben, om een bepaalde reden. Als ik dat vertel doen ze nooit moeilijk, ook niet in de bioscoop ofzo.Bedenken deze lieden eigenlijk wel dat er mensen zijn die erg slecht lange tijd zonder eten en drinken kunnen, zoals bijvoorbeeld diabetus patienten.
Wel bij een concert dus.. Lees de achterkant van het kaartje maar... Ik neem ook weleens een boterham mee (omdat ik medicijnen innemen moet...) En ik heb nog nooit meegemaakt dat ze het afpakten...Dit is wettelijk niet toegestaan je tassen controleren
Kijk, dit bedoel ik nu met rebels gedrag.en als je er zo veel problemen mee hebt dat je eten word afgepakt moet je maar eens vaker goed nadenken en je afvragen waarom er zo af en toe op t java mensen met kerstmutsen op liepen