LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CWI

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
karr-2

Re: CWI

Ongelezen bericht door karr-2 »

Voor die 2 maanden had ik geen uitkering nodig, ik had geld genoeg van mezelf.

Als jij me als een gestoorde wilt zien zegt dat meer over jou dan over mij lijkt me. En ik opgepakt ? Nee hoor zolang ik niets tegen de wet doe heb ik niets te vrezen.

En dit forum is sinds mijn komst een stuk zinniger geworden omdat er eindelijk eens iemand een tegengeluid biedt in plaats van alleen maar mee te zeuren in jullie verhalen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Do komst krekt ut de ruften zeker?

Heilig boantsje!, Alles krekt folgens de wet!, de wet fan Bartje zeker!,

Do kinst de boel bij ûs in é stal wel ris skjinmeidsje!, dan dost do wat nuttigs!,

Do kinst allinnig mar ouwehoeren!, mar goeie oplossingen foar problemen doarst do net te jan!,

Do fiels dy mei niemand belûtsen!, Allinnig mar mensken ôfkreakje!, en mar dwân of you de grutte mijnheer is!.

Skande Karr!, sokke dingen kinne jo net tsjin minsken sizze!, de meeste ha grutte problemen!, jammer dat you daar gjin ervaring in ha!,

Jo moatte nog ien protte leren in dit libben!

Jo magge bliid weze dat you jir net bist, dan hiest een klap krige van de deegrol van de boerinne!, het âld meesk wie lulk!

Groetnis en betterskip weenske van Abe Toeter.

Gast

Mag ik even lachen,door jou toedoen is het forum....Vent laat je na kijken!!Het enige is waar je ook kijkt dat jij nergens te pruimen bent. Dat is het enige dat je bereikt hebt???Vandaar dat op je borst kloppen daarmee te vroeg bent . Je eigen werk is zeker niet interessant genoeg.
Ga meer met je werk bezig houden inplaats van mensen de goot in te trappen.Schop nou eens tegen jeeigen soort aan.Wat een vent,watje met eigendunk die nergens spoort.!!

fiderelsje

Ongelezen bericht door fiderelsje »

Ach mensen, maak je niet zo druk om hem! Dat is zo'n persoon, die met mensen van zijn eigen niveau niet kan meekomen en het dan hier probeert. En de meeste van ons trappen erin en daar kickt die op. Lekker laten gaan, zou ik zeggen.

Gast

wat die dame bedoelde was zeker :het uitzendbureau laat je na 2 weeken vertrekken omdat ze niets hebben! als ongeschoolde kracht wordt je bij Randstadt NIET eens INGESCHREVEN!

Reactie90

Ongelezen bericht door Reactie90 »

Randstadt NIET eens INGESCHREVEN!
Inderdaad....En dat word je daar ff verteld door lulletjes en snolletjes van 21 jaar en net iets ouder die intercedentje spelen...
En als je het uitzendbureau verlaat lachen ze om je.....

Gast

Gezien jou opmerkingen snap ik inderdaad waarom ze je uitlachen, wat een compleet debiel commentaar zeg.

Als je niet meet aanade bak komt is dat je EIGEN schuld. Blijkbaar heb je zulke slechte referenties dat zelfs die (HBO opgeleide ) dames van het UZB door je heen prikken. En dat ze gelijk hebben blijkt maar weer uit je scheldkannonade.

Wat verwacht je dat als jij de dames van het UZB minderwaardig behandelt dat ze jou dan aannemen??

Wat ben jij dom

Gast

Als je rheuma hebt en geen al te zwaar lichamelijk werk meer kunt doen en vraagt om een ander soort werk ,gaat dat tegenwordig niet meer zonder "medische keuring"' Maar... de de zogenoemde keuring vindt bvb in maastricht bij een stichting Ärgonaut"plaats .Het wordt geen enkele onderzoek verricht , je gaat naar een kaale kamer toe , iemand typt de gegevens die je tehuis nauwkeurig in het gevraagde formulier hebt ingeuld voor een gedeelte oer in de meegebrachte labtop het formulier mag je houden.{ DUUR :10 min.} verfolgens mag je terug kommen op "gesprek", waarbij je medegedeelt wordt waar je op hun ladder vav geschicktheid staat.{6 of 8 treeden- wisten ze zo snell niet!} Beneden staan de junkies en ik was dan wel eergens boven! {DUUR:8 min} Ik heb net gehoord dat dit in mijn geval overvloedoge tevens nietszeggende onderzoek bijna 1000EURO heeft gekost!! Maar een klijne oplijding of een rijbewijs voor mij ,zodat ik verder kan, zit er niet in!Het is parasietendom op onze belastinggelden. IS ER IEMAND DIE ME KAN ZEGGEN HOE WE DIT UIT DE WERELD KUNNEN HELPEN? WIE KAN ERVOR ZORGEN DAT ER ONDERZOEK KOMT?

Zorro77

Ongelezen bericht door Zorro77 »

Wat ben jij dom
Zo te zien aan jouw bolleboze reactie, en niet integer ben jij vast
aan het werk via een werkvoorziening, en inderdaad dan ben je echt low gezakt in deze maatschappij.. :lol:

Gast

:twisted: :roll: :lol: :D :) :( :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow:

delia

Ongelezen bericht door delia »

Bij mij waaren het geen"snolletjes" de dames hebben me gewoon op het alleraardigst verteld dat hett het beleid van randstadt is ,iemand die ze naar vooruitzicht niet kunen bemiddelen ,niet in te schrijven. Maar zou ik bij hun iets vinden kon het alsnog. Ook werd mij gezegt dat de sociale diensten over dit in kennis gesteld zijn.

Gast

De laatste reactie is een stuk intelligenter dan die kerel die het over snolletjes heeft. Kijk zo kan het ook.

En je hebt gelijk wat betreft sociale werkvoorziening, inderdaad op de afdeling PZ, ik ben geboren met een speirziekte waardoor ik weinig kan, ik heb dus inderdaad een wsw indicatie en werk bij een sw bedrijf, ik heb echter ook een HVO personeel en arbeid afgerond en heb redelijk lang als "snolletje" bij een uitzendbureau gewerkt, tot mijn ziekte erger werd.

Ik heb heel veel van dat soort types gezien die werk eisen, maar ze hebben vaak eerder voor het UZB gewerkt en in hun file staan met zeer grote letters hoe ze echt zijn, dan worden ze inderdaad niet ingeschreven

Gast

De Sociale werkvoorziening wordt vaak een beetje gediscrimineerd,

Voor een stageperiode heb ik gelopen in zo'n voorziening, heb met mensen gepraat, en luisterde naar de verhalen die ze vertelden,

Iedereen had wel wat meegemaakt, zij het lichamelijk, zij het geestelijk,

Via de werkgever zag ik ook wat deze mensen verdienden, dit was niet eens een raar loon waar zij mee thuiskwamen,

Ik ken mensen die voor hun normale baan, wel met minder thuiskomen, en daarvoor veel en veel harder moeten werken, de zgn. "hondenbanen",

Het enige nadeel van werken in een sociale werkvoorziening is dat het werk behoorlijk doods kan zijn, het bestaat meestal uit productiewerk, zoals koffiepads in zakjes doen, snijmachine's en rolstoelen in elkaar sleutelen, geen raar werk dus,

Had ik maar zo'n baantje!, dan had ik tenminste werk te doen!, de hele dag thuis zitten solliciteren is ook niks gedaan, en de bedrijven aflopen om voor werk te schooien is ook niks gedaan, iedere dag loop ik gemiddeld 4 bedrijven af, om te zien of er werk is, maar.... Nope,

Niet zo'n slechte werkgever, die Sociale Werkvoorziening!.

Gesloten