Dit bericht heb ik naar de telegraaf verstuurd!!!
Ik ben benieuwd of meer mensen hier last mee hebben
Hallo, Ik heb mee gedaan met een aanbieding van de telegraaf eind januari. hier werd verteld dat ik 3 maanden een abonnement kon krijgen voor 16 euro per maand. Als ik wil mocht ik dit binnen dit tijdsbestek opzeggen. Nu hoor ik tot mijn grote verbazing dat ik er nog een kwartaal aan vast zit. Dit is tijdens de verkoop niet aan mij verteld en duidelijk gezegd dat ik na 3 maanden het abonnement kan opzeggen. Ik wil graag mijn abonnement opzeggen op 7 mei en niet op 7 augustus, omdat dit conform de telefonische afspraken is. Vriendlijke groet, D.J. Hartemink
Je zit met een bewijsprobleem. Het is een overeenkomst op afstand en daarbij is meestal alleen een voicelog gemaakt. Die zou je overigens wél kunnen opvragen.
Tja, gewoon nooit met de Telegrof in zee gaan. Niet alleen hun verkooppraatjes zijn niet helemaal de waarheid. De berichtgeving zelve is ook vaak alleen maar veel roepen en zeer weinig staven.
goesweni schreef:Dit bericht heb ik naar de telegraaf verstuurd!!!
Ik ben benieuwd of meer mensen hier last mee hebben
Hallo, Ik heb mee gedaan met een aanbieding van de telegraaf eind januari. hier werd verteld dat ik 3 maanden een abonnement kon krijgen voor 16 euro per maand. Als ik wil mocht ik dit binnen dit tijdsbestek opzeggen. Nu hoor ik tot mijn grote verbazing dat ik er nog een kwartaal aan vast zit. Dit is tijdens de verkoop niet aan mij verteld en duidelijk gezegd dat ik na 3 maanden het abonnement kan opzeggen. Ik wil graag mijn abonnement opzeggen op 7 mei en niet op 7 augustus, omdat dit conform de telefonische afspraken is. Vriendlijke groet, D.J. Hartemink
Kan iemand mij helpen
Daar zitten wel regels aan.
U heeft een opzegtermijn en meestal is die zes weken.
U zegt nu dus te laat op, want 7 mei is minder dan 6 weken weg.
Als het goed is heeft u toch wel een soort welkomstbrief gehad?
Of kijk even in de algemene voorwaarden.
En wees vooral blij dat u er geen jaar aan vast zit, dat gebeurt ook veel mensen.