LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dieet TLC-Europe

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.

TLC-Europe

Dieet
1
33%
TLC-Europe
2
67%
 
Totaal aantal stemmen: 3

frepan
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2006 17:11

Dieet TLC-Europe

Ongelezen bericht door frepan »

Is er wellicht iemand bekend met het dieet van TLC-Europe waarbij je kilo's per maand kwijtraakt en daarna stabilisatie-programma moet afwerken om stabiel te blijven ?

marjavanvoren
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2006 22:48

Re: Dieet TLC-Europe

Ongelezen bericht door marjavanvoren »

Zelf ben ik na het bloedonderzoek begonnen met het dieet.
Dit bestaat uit gezond samengesteld voedsel, met afgepaste hoeveelheden en voedsel dat speciaal is aangepast en samengesteld voor mij. Behalve dat ik ook al verschillende kilo`s ben afgevallen, voel ik mij prima, zonder hongergevoel. Dit is mij tot nu toe nooit gelukt, terwijl ik me ook aktief en gezond voel. Verder hoef je geen pillen of wat ook in te nemen, (anders had ik hier nooit aan begonnen). Mijn bloedsuiker is in enige weken (onder controle bij de huisarts) verlaagt van 9,2 tot 5.1. Wat voor mij diabetisch 2 kan voorkomen. Mijn bloeddruk wordt ook steeds beter, en ik wacht totdat de huisarts vermindering of afschaffing van de medicijnen geeft, die ik jaren moest gebruiken. Verder is de vochophoping in mijn benen tot een minimum beperkt. (Na de bloedonderzoeken werd mij aangeraden door TLC om kontakt met de huisarts op te nemen, voordat ik met het dieet begon.)
Kortom ik vind het het geld dubbel en dwars waard en ga voorlopig door totdat ik weer een gezond gewicht heb.

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Dieet TLC-Europe

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Ik ben er niet mee bekend, maar het klinkt redelijk goed. Is het ook verantwoord? En waar kan ik meer info krijgen?

Alvast bedankt.
Groeten Belinda

Redfluffy
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2006 11:17

Re: Dieet TLC-Europe

Ongelezen bericht door Redfluffy »

Hoi Frepan

Ik ben nu 5 weken bezig met het dieet en in het begin is het best zwaar maar ik ga me nu al beter voelen en krijg minder honger en natuurlijk het allerbelangrijkste de kilo's gaan er echt af.

Kijk eens op dit forum http://www.hotforum.nl/forum/index.php?name=tlcdieet daar kun je alle ervaringen van meiden die met hetzelfde dieet bezig zijn lezen.

Groetjes
Redfluffy

Joanna
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2006 14:14

Re: Dieet TLC-Europe

Ongelezen bericht door Joanna »

Klopt het dat na het afvallen de huid structuur is verbeterd en je geen buikschort overhoudt.
Joanna

Pepertje
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2006 19:37

Re: Dieet TLC-Europe

Ongelezen bericht door Pepertje »

Ook ik ben een van die mensen die hoognodig eens wat aan zijn gezondheid/gewicht moet doen. Ik ben nu zo'n 8 weken bezig en inmiddels al 20 kilo afgevallen.
Ik heb ook al 2 keer Weight Watchers gedaan, maar ik zal eerlijk zeggen dat ik me bij dit "dieet" veel beter voel. Ik voel me lichamelijk veel beter en ik heb ook alles behalve een trekgevoel.

Ik moet nog erg veel kilo's maar zoals het nu gaat, ga ik het zeker volhouden.

Maar zoals bij ieder dieet geldt, je moet er zelf wel wat voor doen.

Groetjes

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Dieet TLC-Europe

Ongelezen bericht door bot321 »

Heb het boek van Sonja Bakker opgevreten
ben in drie mnd tijd 2 ons afgevallen.
Moet het boek nu weer uitkotsen schijnen verkeerde
pasages in te zitten.Ga maar weer gewoon door
met lekker eten en drinken want een mens
moet toch leven :wink:

Franci
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2007 19:35

Re: Dieet TLC-Europe

Ongelezen bericht door Franci »

Ik ben vorig jaar in juli gestart met dit dieet en na 9! maanden was er 57 kilo af ongeveer de helft van mijn totale gewicht, terwijl ik veel gezonder en voor mijn gevoel meer at als daarvoor. Hoewel ik niet meer "piep" ben valt het huidoverschot heel erg mee en staat absoluut in geen verhouding tot de lappen huid die ik wel eens bij make me beautiful voorbij heb zien komen.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Dieet TLC-Europe

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Weer een dieet.

Maar nu met een "stabiliteitsprogramma."

Die intro gelezen te hebben ben ik van mening dat het wel erg makkelijk wordt voorgesteld.
Immers, lang niet al het te dik zijn wordt veroorzaakt door een 'stofwisselingsziekte" terwijl er aan de andere kant waarheden als koeien wordt neergeschreven.

Wat dit programma voor (zeer waarschijnlijk) veel geld zou kunnen doen zou elke diëtiste ook kunnen doen met u maar dan in dat geval dat de meeste zorgverzekeringen dit ongetwijfeld zullen vergoeden.

Maar ja, het klinkt leuk natuurlijk en ik kan niet in uw portemonnaie kijken.

Grootvader

m.verbruggen
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 feb 2008 17:45

Re: Dieet TLC-Europe

Ongelezen bericht door m.verbruggen »

Voor iedereen die het helemaal beu is om telkens weer met een dieet te beginnen en telkens weer teleurgesteld te worden even dit: heb alle vertrouwen in TLC. Het programma is goed te doen, volop afwisseling, geen hongergevoel en uitstekende begeleiding.
Ik ben zo blij dat ik hiermee begonnen ben. Ik had alles al geprobeerd, heb zelfs een jaar lang elke dag 2 tot 3 uur cardio training gedaan en niets hielp. Nu ben ik in 3 maanden tijd 25 kilo afgevallen. Ik ben er nog niet maar voel me al wel heerlijk. Ik heb de 25 kilo gevierd door 8 zakken met veel te grote kleding naar een goed doel te schenken.
Veel succes!

Frans75
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:11

Re: Dieet TLC-Europe

Ongelezen bericht door Frans75 »

Ik wil niet negatief doen, maar toch even het volgende:

1 - Geen enkel dieet werkt bij iedereen(helaas).

2 - Afvallen is een ding, om dan op je streefgewicht te blijven is heel
wat anders.


In ieder geval succes gewenst :wink:

Anita111
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:53

Re: Dieet TLC-Europe

Ongelezen bericht door Anita111 »

Hoi hier Anita111,

Ik wilde even zeggen dat ik zeer tevreden ben over het TLC dieet.
Het is voor mij nou 4 jaar geleden dat ik dit programma heb gevolgd en ik ben nog steeds op gewicht.
Het heeft mijn leven positief veranderd.
Hiervoor heb ik ook allerlei diëten gevolgd en niks hielp.
Toen ben ik uiteindelijk bij TLC terecht gekomen en ik ben toen in 3 maanden tijd 20 kilo afgevallen en heb het daarna afgesloten met een stabilisatie programma.

Na je stabilisatie programma krijg je nog praktische tips om nooit meer dikker te hoeven worden en als je die in acht neem, wordt je niet meer dikker!!!! Ik heb het zelf mogen ervaren en ik raad het iedereen aan die moeite heeft om zijn of haar kilootjes kwijt te raken..

Ook heb ik kunnen stoppen met het innemen van mijn medicijnen voor een te hoog cholesterol en mijn bloeddruk is gedaald...
Groetjes,
Anita

Anita111
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:53

Re: Dieet TLC-Europe

Ongelezen bericht door Anita111 »

Het TLC dieet werkt echt, heb er maar gewoon vertrouwen in..
Ik weet dat je dood gegooid wordt met allerlei diëten en ik was zelf ook heel erg sceptisch..

Maar dit programma werkt gewoon en je gaat je ook weer energieker en fitter voelen, het is voor mij nou 4 jaar geleden en ben echt heel erg tevreden
Ik ben in 3 maanden 20 kilo afgevallen en nu nog steeds slank...

http://www.tlcbenelux.nl/

sjorskuhh21
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 mei 2009 19:48

Re: Dieet TLC-Europe

Ongelezen bericht door sjorskuhh21 »


Het TLC dieet werkt echt, heb er maar gewoon vertrouwen in..
Ja, dat begrijp ik, met de link die je er bij plaatst kun je zien dat het dieet € 850 kost.
Als je al niet afviel, doe je het na de betaling wel, want je boodschappen kun je als 'modaal verdienende Nederlander' niet meer doen de komende tijd.
:?

Ad Verkaad
Berichten: 642
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
Locatie: 51.926316, 4.450772

Re: Dieet TLC-Europe

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

Mooie, waardevolle poll ook...

cindyroex
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2007 18:37

Re: Dieet TLC-Europe

Ongelezen bericht door cindyroex »

Hallo!!
Wat is nou 850 euro als je er vervolgens lichter en vooral gezonder uit komt??!!
Een goed dieet is goud waard!! en dat is deze!

Dat wou ik even kwijt.

cindy

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: Dieet TLC-Europe

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

Dieeten ala sonja bakker ectect helpen niet je moet gewoon eens je eetgewoonte en of vreetbuien aanpassen.

ieder pondje gaat door het mondje hoor (muv schildklier aandoening)

Gesloten