Slechte service / advies
Onze fatbike gekocht met kinderzitje om onze dochter naar de opvang te brengen. Zij gaven ons aan dat wij deze zelf moeten monteren, geen probleem dachten wij.
De fiets werd geleverd, zonder bericht over het kinderzitje. Gelijk gevraagd, maar wel de fiets in gebruik genomen. Nu kregen wij pas 4 dagen later bericht dat het kinderzitje niet past op de fatbike volgens de normen. Met andere woorden La Souris geeft advies dat het kinderzitje bij de fatbike past, maar vergeet bij de verkoop even te melden dat het zitje niet volgens geldende normen gemonteerd kan worden. Je kan je dus afvragen of het veilig is?? La Souris geeft dus advies zelf te monteren, waar de veiligheid niet gegarendeerd is om een kind van 2 te vervoeren....
Zoals je begrijpt willen wij retourneren. Krijgen wij een week later pas bericht terug met een bizar voorstel. Vervolgens duurt het wee 2,5 week voordat we op onze reactie bericht terug krijgen.
Kort verhaal La Souris wil de fiets terug nemen, maar al met al kost dat ons €300,- (35% van de totale order waarde).
Slecht advies bij verkoop kost ons dus €300,-!
Denk dus goed na en doe zelf onderzoek voordat je hier iets besteld.
Ervaring scooter kopen bij La Souris
Re: Ervaring scooter kopen bij La Souris
Zelf niet goed nagedacht en geen onderzoek gedaan?
Dit topic bestaat al bijna 2 1/2 jaar.
Denk je dat andere mensen die er iets willen kopen eerst jouw advies gaan zoeken?
Misschien is jouw laatste regel verkeerd en kun je beter over je hele leven nadenken en onderzoek doen voor je iets besteld. Laat het woord hier weg dan heb je er ook iets aan in andere gevallen.
Dit topic bestaat al bijna 2 1/2 jaar.
Denk je dat andere mensen die er iets willen kopen eerst jouw advies gaan zoeken?
Misschien is jouw laatste regel verkeerd en kun je beter over je hele leven nadenken en onderzoek doen voor je iets besteld. Laat het woord hier weg dan heb je er ook iets aan in andere gevallen.