LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] het muntenhuis

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
elwintje
Berichten: 146
Lid geworden op: 26 jan 2006 16:51

het muntenhuis

Ongelezen bericht door elwintje »

goede dag mensen ik krijg erg vaak brieven van het muntenhuis.
ik heb de klantenservice gebeld, maar ze zeggen dat ik niet in het systeem sta ik heb gevraagd of ze mij dan geen post meer willen sturen, maar dat wilde de medewerkster niet doen.
ik kan ze natuurlijk heel veel brieven sturen want ze hebben een antwoord nummer die kosten zijn dan voor hun, jammer dat ik maar post blijf ontvangen greoetjes.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: het muntenhuis

Ongelezen bericht door karr-2 »

Tsja ik denk dat heel Nederland die dingen wel krijgt. Het is allemaal nepperij en bedrog dus gewoon lekker in de prullenbak smijten en niets meer aan doen.

elwintje
Berichten: 146
Lid geworden op: 26 jan 2006 16:51

Re: het muntenhuis

Ongelezen bericht door elwintje »

bedankt karr voor je advies ben jij m of v

FBtje
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 sep 2005 18:50

Re: het muntenhuis

Ongelezen bericht door FBtje »

mijn vader krijgt ook om de zoveel tijd een munten toegestuurd... hij is er wel zelf op ingegaan, maar wat is precies het bedrog van ze? kan iemand me dat duidelijk maken?

Lieske1958
Berichten: 430
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12

Re: het muntenhuis

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Elwintje,

Gewoon RETOUR AFZENDER op de enveloppe en weer in die rode of oranje brievenbus gooien.

mylo1
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 feb 2006 20:50

Re: het muntenhuis

Ongelezen bericht door mylo1 »

ach ook ik krijg dat geregeld in de bus..net wat karr zegt...in de prullebak :lol:

Chopper
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 feb 2006 12:56

Re: het muntenhuis

Ongelezen bericht door Chopper »

Ik heb meerdere keren wat bij het Nederlandse muntenhuis besteld (of bedoelde je die niet?) aangezien ik munten spaar. Dat liep gewoon prima. Echter, ze sturen ook vaak van die "munten" die enkel en alleen dienen als verzamelpenning, en waar niet mee betaald kan worden in de winkel. Ik als muntenliefhebber weet dat, maar het staat er niet altijd even duidelijk bij. Dat is mijn enige kritiekpunt ervan. Verder is het Nederlandse muntenhuis prima in orde.

Gesloten