LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hogeschool notenboom

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
sammy2

hogeschool notenboom

Ongelezen bericht door sammy2 »

hoi, heeft iemand wel eens van hogeschool notenboom gehoord of er mischien een opleiding aan gevolgd?
het is een particuliere school en ik zou graag willen weten of er mensen zijn die daar ervaringen mee hebben, mischien ook met TIO of eruocollege rotterdam?
alvast bedankt!

VanessaBergshoeff

Re: hogeschool notenboom

Ongelezen bericht door VanessaBergshoeff »

Ik heb wel is van die school gehoord ja, maar in welke buurt zit deze school of liever gezegd welke plaats, misschien kan je iets meer details geven, dan kan ik jou weer makkelijker info geven.
volgens mij is het wel een erg goede school, maarja wat wil je he, het is een priveschool.
Maar wat wil je nou precies weten?? :lol:

sammy2

hi, ik heb gehoord dat op die school een opleiding voor hotelmanagement te volgens is.
ik zou graag die opleiding ergens willen volgen, tio, denhaag,maastricht of misschien notenboom, volgens mij zitten ze in eindhoven en hilversum.
dus misschien is er iemand die ervaring heeft met een particuliere opleiding en weet hoe die gewaardeerd worden in het bedrijfsleven.

gastboeffie

Ongelezen bericht door gastboeffie »

Het is idd een priveschool, en ik ken die dan in Hilversum, omdat mijn vriendin erop zit, je kan er allerlei manegement opleidingen doen...
En de school staat goed aangeschreven, misschien kan je is naar een opendag gaan ofzo iets.

succes ermee :D

sammy2

iemand een opleiding gevolgd aan een priveinstituur als tio, notenboom of loi en nti???
moet nl snel een keuze maken en zou erg graag meer willen weten, thanx
sammy

Merlin Rose

Ongelezen bericht door Merlin Rose »

Hogeschool Notenboom zit in Eindhoven op de hoek van de Schootsestraat en de Frederiklaan. Ik heb er niet zelf op gezeten maar volgens mij was het wel een goede school. Ze hadden in ieder geval altijd volle klassen en de zus van een vriendin van mij heeft er een opleiding gedaan en zei is erg tevreden.

SAMMY2

Ongelezen bericht door SAMMY2 »

THANX

Gesloten