LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hondje gewurgd door vandalen.
Re: Hondje gewurgd door vandalen.
Ja helaas het wordt steeds gekker in dit land. Een uitvloeisel van de Normen en Waarden politiek?????????
Ik heb wel te doen met deze vrouw. Naast het doden van haar hondje had ze haar scootmobiel zodanig de sloot ingereden dat ze er zelf niet meer onderuit kwam. Natuurlijk is dit geen normaal gezond gedrag, maar je gunt niemand (lijkt mij) een dergelijk lot. Je hebt grote kans dat als ze werkelijk beseft wat ze heeft gedaan, ze heel verdrietig/ongelukkig is. Dat laatste lijkt me zowiezo al het geval. Vergis je niet met deze daad heeft ze vooral zichzelf getroffen. Misschien was ze zo wanhopig dat ze deze schreeuw om aandacht als enige uitweg zag. Dat ze daarbij onjuiste wegen heeft bewandeld (bereden) is correct, maar iemand die een eind aan zijn/haar leven maakt doet dit ook. Ik zou heel wat meer van deze zaak moeten weten om een afgewogen oordeel te kunnen vellen, maar ze lijkt me meer slachtoffer van zichzelf dan een nietsonziende dader.
Dat is ook wel waar maar als je zoiets doet en het is bekend ga dan niet een ander de schuld geven. Bij de politie had ze haar daad toe kunnen geven en die hadden dan instantie`s in kunnen roepen. Al met al blijft het een naar verhaal, die ze zelf had kunnen voorkomen.
Lees vanmorgen in de krant:
Een kleine twee weken geleden vroeg de vrouw de dierenambulance nog of ze een Franse buldog hadden, omdat zij haar puppy zo miste...!
Quote:
"Sandra Stam van de Dierenambulance in Spijkenisse reageerde onthutst. Ik kan me niet voorstellen dat zij haar eigen hond heeft vermoord. Echt niet. Na het voorval was ze helemaal blauw. Haar handen, hoofd en gezicht, omdat zij een tijdje in het water had gelegen. Dat kun je toch niet verzinnen etc....!! Zij vertelde dat zij dankzij het dier eindelijk weer buiten kwam.
Ben ik even blij dat ik geen eindoordeel hoef uit te spreken...!!
Een kleine twee weken geleden vroeg de vrouw de dierenambulance nog of ze een Franse buldog hadden, omdat zij haar puppy zo miste...!
Quote:
"Sandra Stam van de Dierenambulance in Spijkenisse reageerde onthutst. Ik kan me niet voorstellen dat zij haar eigen hond heeft vermoord. Echt niet. Na het voorval was ze helemaal blauw. Haar handen, hoofd en gezicht, omdat zij een tijdje in het water had gelegen. Dat kun je toch niet verzinnen etc....!! Zij vertelde dat zij dankzij het dier eindelijk weer buiten kwam.
Ben ik even blij dat ik geen eindoordeel hoef uit te spreken...!!
Vanmorgen stond in de krant dat de vrouw volgens haar levenspartner al een langdurige behandeling in een psychiatrische kliniek achter de rug had.
En die laat je dan zo maar vrij over straat lopen zonder enige vorm van toezicht? Gaat weer lekker in dit land.
En die laat je dan zo maar vrij over straat lopen zonder enige vorm van toezicht? Gaat weer lekker in dit land.
-
Werkelijk absurd dit verhaal een gehandicapte vrouw, die haar eigen pup wurgt, vervolgens de media haalt en een 'hetze'start tegen enkele onbekend gebleven jongens. Hoe triest is het gesteld in dit land?
Het is natuurlijk nooit goed te sprken, maar schiet de overheid en alle zorginstanties hier niet gigantisch tekort? Had dergelijk gedrag niet geconstateerd kunnen worden?
Het is als zo vaak in dit land. De overheid maakt fout op fout. Er wordt geen enkele verantwoording genomen. Nu ook weer met de zorg. Belachelijk. Nederland is het lachertje van de wereld. En maar achter die andere clown aan lopen in de VS. de 3 B's (Balkenelende, schreeuwerd Blair en oliebaron Busch).
Ik vrees dat we in de nabije toekomst nog wel meer zeer 'vreemde' berichten lezen en horen.
Het is natuurlijk nooit goed te sprken, maar schiet de overheid en alle zorginstanties hier niet gigantisch tekort? Had dergelijk gedrag niet geconstateerd kunnen worden?
Het is als zo vaak in dit land. De overheid maakt fout op fout. Er wordt geen enkele verantwoording genomen. Nu ook weer met de zorg. Belachelijk. Nederland is het lachertje van de wereld. En maar achter die andere clown aan lopen in de VS. de 3 B's (Balkenelende, schreeuwerd Blair en oliebaron Busch).
Ik vrees dat we in de nabije toekomst nog wel meer zeer 'vreemde' berichten lezen en horen.
Wie is
???Busch
-
Je weet wel achmed666 (cijfers van de duivel) dat is die aardige man uit de VS die het terreurgeweld van jullie soortgenoten wenst uit te roeien.
Busch ken ik niet, wel Bush
Maar wat heeft Bush te maken met een gestoorde bejaarde in Nederland?
IK HEB HIER GEEN WOORDEN VOOR. hOE KAN IEMAND ZIJN HONDJE ZOIETS AANDOEN. iK HEB ER DUS ECHT GEEN BOODSCHAP AAN DAT DAT MENS PSYCHISCH NIET IN ORDE IS. oPSLUITEN .
Ben ik met je eens, maar ik zou het niet in hoofdletters zetten. Dat staat zo schreeuwerig.
En wat heb je daar dan mee bereikt? Is dan dat hondje weer terug?
Dierenvriend, als jij de schuld van dit dode hondje aan deze mensen wilt geven is er met jouw hersenen ook iets goed mis!(Balkenelende, schreeuwerd Blair en oliebaron Busch
Ik vind treist dat dit soort mensen de hele samenleving bezig willen houden en op deze manier aan aandacht proberen te komen. Zulke mensen moeten ze gewoon opsluiten en nooit meer vrij laten. Wat een zieke geest heb je als je op deze manier aandacht wilt krijgen.
Flink straffen dit soort idioten.
Flink straffen dit soort idioten.
Zeg Gassst, wel een beetje een rare opmerking. Natuurlijk krijg je die hond daar niet mee terug, als je dat mens opsluit. Maar wat dan? Maar niet opsluiten dan? Gewoon weer de samenleving in sturen en wachten tot ze nog eens zoiets flikt? Nee hoor, die vrouw moet opgesloten worden (niet in de bak maar in een inrichting uiteraard) en de komende jaren niet meer worden vrij gelaten.
Dit soort mensen moet nooit meer vrijgelaten worden. Idioot mens.en de komende jaren niet meer worden vrij gelaten.
Het kan niet op. Nu blijkt een 16 jarige jongen uit hattem ook een verhaal te hebben verzonnen. Hij zou door een 5 of 6 getinte jongeren mishandeld zijn en er zou met een mes een hakenkruis in zijn arm zijn gekerfd. Nu blijkt dat hij het gelogen heeft en zelf aan het snijden is geweest. Het moet niet gekker worden. Die mogen ze voor mij aanpakken voor alles wat strafrechtelijk mogelijk is.
Tja Ronald G, als zo'n jochie mijn zoon zou zijn...... Hij zal er wel vanaf komen met een maandje therapie en 2 uur werkstraf. Foei jongetje, dat mag je niet meer doen....
In feite heeft de politie ook een rol in de verhalen. Als die zonder onderzoek naar het geval alles aan de pers door speelt en de aangever altijd het voordeel van de twijfel geeft. Terwijl in het geval van het hondje er meteen al twijfels waren. Wat dat aangaat mag de berichtgeving ook wat zorgvuldiger.