| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik wacht al 2 weken op Black Friday MediaMarkt bestelling
-
Mhogendoorn123
Ik wacht al 2 weken op Black Friday MediaMarkt bestelling
Ik wacht al 2 weken op mijn bestelling van de mediamarkt webshop. Dit terwijl het artikel volgens de website op voorraad was en de volgende dag bezorgd zou worden. Contact met de klantenservice is ronduit slecht te noemen. Voor mij geen mediamarkt meer. Zijn er mensen die dezelfde ervaringen hebben met de mediamarkt of heb ik gewoon pech?
Re: Ik wacht al 2 weken op Black Friday MediaMarkt bestelling
Ik vrees het laatste. Maar mediamarkt blinkt volgens reviews wel uit in slechte service Zelf heb ik uit voorzorg juist niet bij mediamarkt maar bij HP besteld...maar ik wacht sinds BF ook nog steeds... in mijn geval op teruggave geld van laptop omdat DHl niet bij postbussen blijkt te bezorgen (wisten ze niet).
Goh serieus? U besteld een laptop en laat deze bezorgen bij een postbus. Bent u wel helemaal 100%?rvjapio schreef:Ik vrees het laatste. Maar mediamarkt blinkt volgens reviews wel uit in slechte service Zelf heb ik uit voorzorg juist niet bij mediamarkt maar bij HP besteld...maar ik wacht sinds BF ook nog steeds... in mijn geval op teruggave geld van laptop omdat DHl niet bij postbussen blijkt te bezorgen (wisten ze niet).
Hoezo?Nijogeth schreef:U besteld een laptop en laat deze bezorgen bij een postbus. Bent u wel helemaal 100%?
https://www.postnl.nl/klantenservice/vr ... stbus.html
Maar dan kies je toch gewoon voor de optie om het op te halen bij een afhaalpunt?16again schreef:Hoezo?Nijogeth schreef:U besteld een laptop en laat deze bezorgen bij een postbus. Bent u wel helemaal 100%?
https://www.postnl.nl/klantenservice/vr ... stbus.html
Kijk voor het werk van DHL maar eens op hun Facebookpage, Ik had een bureaustoel besteld,1e levering was ik niet thuis volgens hun chauffeur,ik was er wel. 2e levering was ik gesloten,ben particulier, 3e levering waren de adresgegevens niet correct. De volgende dag werd de stoel per DPD verzonden, met dezelfde adresgegevens, en de dag erna had ik de stoel in huis,volgens afspraak.Ik ben afgekeurd dus ALTIJD thuis. Hele vreemde werkwijze bij DHL