LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kijkshop / Tele 2 actie voor euro 10,- maand/abonnement

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
michel2221970

Kijkshop / Tele 2 actie voor euro 10,- maand/abonnement

Ongelezen bericht door michel2221970 »

Graag uw aandacht voor het volgende,

In januari ontvingen wij een krantje van Kijkshop met daarin een aanbieding voor een Tele 2 abonnement. Voor euro 10,- per maand onbeperkt bellen in de avond en in het weekend. Mijn vriendin en ik waren redelijk enthousiast.

Omdat ik mijn abonnement bij Vodafone nog moest opzeggen, heb ik recent het formulier uit de Kijkshop krant naar Tele 2 gestuurd. Mijn vriendin heeft nu een pre-paid abonnement en heeft meteen gereageerd.

Ze kreeg vorige week een brief van Tele 2 waarin stond vermeld dat de aanmelding niet kon worden verwerkt omdat de aanvraag niet compleet was ingevoerd. Of ze maar via internet wilde aanmelden. Daardoor liep ze wel de waardebon van euro 20,- mis.

Vandaag ontving ik van Tele 2 een zelfde brief. Wat er precies ontbrak weet ik nu nog niet. Wel dat ik ruim 10 minuten een betaalnummer moest bellen en dat ik uiteindelijk nu wel een abonnement krijg. Waarom met het formulier niet en nu wel is mij een raadsel.

Zijn er nog meer mensen die een soortgelijke ervaring hebben, dus die zich met de kijkshop bon hadden aangemeld en die een brief kregen van Tele 2 dat de aanvraag niet compleet was met het verzoek een nummer te bellen dat 10 cent per minuut kost. Volgens mij zijn wij niet de enige geweest.

Bedankt voor de reacties,

Michel34

Hamar

Re: Kijkshop / Tele 2 actie voor euro 10,- maand/abonnement

Ongelezen bericht door Hamar »

Hallo,

Wij hebben inderdaad hetzelfde ondervonden.
Eerst hadden we een telefoon via internet besteld bij schlecker.
Hier hebben we helemaal niets van gehoord.

Toen bij de Kijkshop geprobeerd omdat het ons toch een leuke aanbieding leek. Inderdaad een brief in huis dat het niet verwerkt kon worden omdat ze niet de volledige gegevens hadden ontvangen???
Heel vreemd want we hadden alles ingevuld, maar ja het zal toch wel niet goedgegaan zijn. We zijn nog gebeld door Tele 2 met het verzoek om telefonisch contact op te nemen met een helpdesk???? Ja ja terwijl zij ons belden... Ha dus hebben we het er maar bij laten zitten.

Groet.

meertje

Re: Kijkshop / Tele 2 actie voor euro 10,- maand/abonnement

Ongelezen bericht door meertje »

Ik heb twee van die telefoons van Tele2 Beide via internet bij Blokker besteld dat werkte prima. Heb de 10 euro opgebruikt en vervolgens mijn eigen simkaart van een ander abonnement erin gedaan, want de telefoon is ook nog eens simlock vrij. Dus ik ben heel tevreden. :lol:

Gesloten